    From: "JoteR" <u...@i...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re:[OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
    Date: Mon, 2 Sep 2013 17:12:38 +0200

    "Chris" napisał:
    .

    > Czemu wycinasz nie moje posty i podajesz że to ja napisałem ??

    Odpowiadałem tobie, w dalszej części posta, którą to część właśnie
    skwapliwie wyciąłeś. A że odniosłem się przy okazji do innej wypowiedzi,
    stanowiącej fragment twojego śmietnika, bo jesteś za leniwy, żeby ciąć
    cytaty? Bo taki miałem kaprys, poza tym nie czuję potrzeby wysyłania na
    grupę dziesiątków postów, skoro mogę skomentować w jednym. Kto umie ogarnąć
    wątkowanie i wie, do czego służą "ptaszki" (">"), zdoła się połapać.

    > Jak odpisujesz to cytuj poprawnie.

    Że niby mam zostawiać taki śmietnik, jak ty, i wysyłać dziesiątki postów,
    jak ty? Dziękuję, nie chcę.

    JoteR