  • 31. Data: 2013-08-29 11:13:30
    Temat: Re: laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Akarm nabazgrał(a):

    > Po prostu stwierdzam fakt.

    A tu mnie obrażasz ...

    > Nawet średnio rozgarnięty, po przeczytaniu kilku wypowiedzi tej tępej
    > chamicy, wie że jakakolwiek próba podjęcia dyskusji mija się z celem.

    Ale tu się zgodzę :) w sumie popełniłem wtopę dając odp...

  • 32. Data: 2013-08-29 19:45:33
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Chris" napisał:
    .
> [...]

    Mając do wyboru: kupić [*] coś nawet za pięć złotych na (za przeproszeniem)
    Allegro czy dać tego piątaka osiedlowemu menelowi - wybrałbym to drugie.
    Efekt taki sam, a przynajmniej ten osiedlowy zacząłby mi się kłaniać.

    [*] kupić - w przypadku (za przeproszeniem) Allegro oznacza to wysłanie w
    ciemno nieznemu dreśkowi "pieniążków" i pokorne czekanie, aż jaśnie
    wielmożny pan handlarz "zaksienguje je na kącie" i będzie akurat przechodził
    koło poczty (wszak zgodnie z prawem ma on 30 dni na sfinalizowanie
    "tranzakcji"). Przy dużej dozie szczęścia mamy szansę otrzymać nawet coś, co
    w ogólnych zarysach przypomina towar z oferty. Jakby co - powyższa definicja
    powstała na podstawie blisko siedmioletniej lektury a.p.a., czyli zacni
    handlarze mieli w tym swój znaczący udział ;->

    > A to firmy tak szybko się składają ?

    Ale czego nie zrozumiałeś w zdaniu:
    "I oczywiście nie mam tu na myśli kupowania od firm"?

    JoteR

  • 33. Data: 2013-08-30 00:46:18
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-29 09:10, Liwiusz pisze:

    > Na allegro częściej trafi się na sprzęt refubrished, czy zwrócony od
    > innego kupującego, a informacja na aukcji nie jest wyraźna, albo nie ma
    > jej wcale.

    Tak to mniej wiecej wygląda.

    --
    animka

  • 34. Data: 2013-08-31 00:13:01
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >Nawet średnio rozgarnięty, po przeczytaniu kilku wypowiedzi tej tępej
    >chamicy, wie że jakakolwiek próba podjęcia dyskusji mija się z celem.

    Widzę że też nie do końca ogarniasz. Od dawna wiadomo że animka to facet :P

  • 35. Data: 2013-08-31 00:25:41
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    "Chris" napisał:
    .

> [...]

    >co - powyższa definicja powstała na podstawie blisko siedmioletniej lektury
    >a.p.a., czyli zacni handlarze mieli w tym swój znaczący udział ;->

    Trochę na allegro kupiłem i nigdy się nie przejechałem. Natomiast kilka razy
    przejechałem się na "profesjonalnych" hurtowniach komputerowych. Towar
    spakowany na odpierdol się, dopchnięty kolanem byle wypchnąć z magazynu. A
    reklamacja przesyłki to droga przez mękę i stracony czas.

  • 36. Data: 2013-08-31 11:37:12
    Temat: Re: [OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Santana" napisał:

> [...]
    > magazynu.
    > A reklamacja przesyłki to droga przez mękę i stracony czas.

    ...oraz pieniądze - bo wszak czas to pieniądz. Czy ta prosta zależność
    wyjaśnia poniekąd, dlaczego często wolę zostawić parę złotych więcej w
    okolicznych Komputronikach, który to fakt wywołał taką pianę na pyskach
    grupowych handlarzy? ;->

    JoteR

  • 37. Data: 2013-09-02 01:51:45
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 31 Aug 2013 11:37:12 +0200, JoteR napisał(a):

> [...]
    > wyjaśnia poniekąd, dlaczego często wolę zostawić parę złotych więcej w
    > okolicznych Komputronikach, który to fakt wywołał taką pianę na pyskach

    Jak sobie przypomnę swoje przeboje z Komputronikiem w porównaniu ze
    sprzedawcą z Allegro... To wolę zostawić parę złotych więcej u danych,
    konkretnych sprzedawców, niż w Komputroniku.

    [ Richard B. Riddick: [about the universe] Had to end sometime. ]
    [ ("The Chronicles of Riddick") ]

  • 38. Data: 2013-09-02 07:24:54
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Jak sobie przypomnę swoje przeboje z Komputronikiem w porównaniu ze
    > sprzedawcą z Allegro... To wolę zostawić parę złotych więcej u danych,
    > konkretnych sprzedawców, niż w Komputroniku.

    Moja uwaga dotyczyła przesyłki oraz ganiania się po mieście i peryferiach z
    kurierami. Z tego powodu wolę nawet dołożyć parę złotych i przejść się z
    buta do Komputronika czy inszego Euro, gdzie jak biały człowiek mogę sobie
    towar obmacać i kupić lub nie.
    Moja opinia o sprzedawcach z (za przeproszeniem) Allegro i stosowanych tam
    formach płatności (przedpłaty w XXI w.? to jakiś relikt z czasów gospodarki
    niedoboru) jest znana i przytaczane nieliczne wyjątki tylko potwierdzają
    regułę.

    JoteR

  • 39. Data: 2013-09-02 09:49:18
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    JoteR nabazgrał(a):

    > "Chris" napisał:
    > .
    > Mając do wyboru: kupić [*] coś nawet za pięć złotych na (za

    Czemu wycinasz nie moje posty i podajesz że to ja napisałem ??

    Jak odpisujesz to cytuj poprawnie.

  • 40. Data: 2013-09-02 09:59:04
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    JoteR nabazgrał(a):

> [...]
    > wyjaśnia poniekąd, dlaczego często wolę zostawić parę złotych więcej w
    > okolicznych Komputronikach, który to fakt wywołał taką pianę na pyskach

    99% sprzętu IT/RTV kupuję w u siebie w firmie albo w okolicznych MM/Saturn
    ale sporo drobiazgów z innych dziedzin kupuję na allegro i do tej pory się
    nie przejechałem na tym, czemu ?? bo nie chce mi się jak ostatnio jechać
    całe miasto po lego dla dziecka stracić przy tym 2h nie licząc benzyny ..
    wolę dać 15zł za kuriera i mieć to rano następnego dnia do rączek. Tak samo
    ostatnio kupowałem części do auta gdzie w lokalnym sklepie miałem 2x drożej
    do tego czas oczekiwania 5dni .. pewnie biorą z allegro bo jest taniej :)