    From: "Archangell" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: laptop dell studio 1555 przegrzewanie
    Date: Fri, 27 May 2011 19:25:06 +0200

    Eloł

    Kilka razy laptop mi sie wyłączył, zapewne z powodu przegrzania.
    Zainstalowałem Speed Fan coby mieć podgląd na temperatury.
    No i tam pokazuje mi takie zestawienie jak system nieobciążony:

    HDD 37C
    Temp1 51C
    Temp2 47C
    Temp3 50C
    Core0 41C
    Core1 43C

    Gdy włącze grę to najbardziej rosną te Temp1 do Temp3 a już
    najwięcej właśnie ten Temp3 do 98C max.
    Jak sprawdzić co to za podzespoły kryją się pod tymi symbolami?
    Może ktoś wie jaki jest standarowy schemat, który pokazuje Speed Fan?
    Ten Temp3 to karta graficzna czy może pamięć?
    Co zrobić żeby się tak nie grzało? Jakies radiatory na pamięć albo co?
    Laptop nie jest zakurzony, ma dobrą wentylację (stoi na klockach
    drewnianych) ;-)
    Konfiguracja to Dell Studio 1555 T4200 Karta ATI HD 4570. 3 giga ramu.
    (jedna kość 1 giga
    orginalana drugą włożyłem jakis miesiąć temu 2 giga Goodrama. System
    operacyjny Vista.

    Arch