  • Data: 2011-05-28 02:21:35
    Temat: Re: laptop dell studio 1555 przegrzewanie
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Silly, silly =Marcos= nabazgrału:

    > Nie wiem jak w Polsce, ale tu i ówdzie za granicą przyjmowali zwroty
    > tych laptopów.

    Gdy ja pytałem na którejś grupie o to nagrzewanie się kart nVidii, to
    też dostałem cynk o przyjmowaniu zwrotów. Że byłem już po gwarancji, to
    insza inszość. Czekając na peceta do gier radzę sobie tak:
    http://dl.dropbox.com/u/2672151/flipn%C4%85%C5%82em%
    20laptopa%20teraz%20da%20si%C4%99%20gra%C4%87%20w%20
    gry%203d.JPG

    --
    Tiber
    j...@g...com