  • 1. Data: 2015-01-15 14:05:08
    Temat: laptop 17'' do biura
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    Cześć.
    Poleci ktoś laptopa? Najlepiej takiego, który trochę posłuży i po
    tygodniu mu się zawiasy nie urwą :)

    Założenia:
    - nowy
    - 17''
    - matryca matowa
    - praca biurowa (wordy, excele, powerpointy),
    - czasem wyjazd na szkolenie / prezentację, i podłączanie do projektora
    - budżet do 2.500 (grafika dedykowana całkowicie zbędna)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 2. Data: 2015-01-15 14:11:02
    Temat: Re: laptop 17'' do biura
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-15 o 14:05, Stregor pisze:
> [...]
    > - czasem wyjazd na szkolenie / prezentację, i podłączanie do projektora
    > - budżet do 2.500 (grafika dedykowana całkowicie zbędna)

    HP PROBOOK, reszta według swoich wymagań. Lepszy by było ELITEBOOK ale
    nie mają matryc 17"

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 3. Data: 2015-01-15 19:01:20
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-01-15 14:05, Stregor wrote:
> [...]
    > - czasem wyjazd na szkolenie / prezentację, i podłączanie do projektora
    > - budżet do 2.500 (grafika dedykowana całkowicie zbędna)

    Dell z serii Latitude. Dużo wersji i mają dobrą gwarancję.

  • 4. Data: 2015-01-19 03:11:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Stregor wrote:
> [...]
    > - czasem wyjazd na szkolenie / prezentację, i podłączanie do projektora
    > - budżet do 2.500 (grafika dedykowana całkowicie zbędna)

    Po 19 latach siedzenia przed różnymi kompami stwierdziłem, że laptop
    nadaje się do spędzania przy nim nie więcej niż 1,5 godz. dziennie. W
    sensie ekran laptopa. Do pracy na komputerze potrzebny jest normalny i
    to dobrej klasy monitor. Oczywiście można podłączyć laptopa do monitora
    i klawiatury (tak teraz mam), ale dłuższe siedzenie bez dobrego monitora
    to strata zdrowia i nerwów.

  • 5. Data: 2015-01-23 13:23:14
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    > - czasem wyjazd na szkolenie / prezentację, i podłączanie do projektora
    > - budżet do 2.500 (grafika dedykowana całkowicie zbędna)

    Ja mam HP Envy 17, ale 2,5kPLN to zdecydowanie za mało. Mój kosztował
    5kPLN...

  • 6. Data: 2015-01-23 15:12:53
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:m9teff$cag$1@speranza.aioe.org ...
    : > (...)
    : Ja mam HP Envy 17, ale 2,5kPLN to zdecydowanie za mało.
    : Mój kosztował 5kPLN...

    Skoro Ciebie stać...

    Przecież "w plenerze" nie ma absolutnej konieczności odpalania multum
    zasobożernych aplikacji, albo tego, coby wszystko śmigało. Dlatego kupowanie
    takich wypasionych laptopów najczęściej jest wynikiem karmienia potrzeby szpanu,
    jak sądzę. Za te pieniądze można nabyć stacjonarny o całkiem porządnych
    parametrach, gdzie większość aplikacji będzie chodzić bez większych zaciosów, i
    jeszcze na niezbyt drogi laptop wystarczy!

    A w takim za 5kPLN też może coś dupnąć, tuż po zakończeniu gwarancji. A np.
    bateria po 3 latach często-gęsto ma już znacznie zmniejszoną pojemność: to,
    statystycznie rzecz ujmując, najszybszy w "degradacji" element, dlatego warto
    posiadać jakieś wymyślne programy do nadzoru jej ładowania. No a kolejna, w
    laptopach mocno irytująca rzecz, to klawiatura. Dlaczego również i te kosztowne
    mają takie badziewiarskie, na który ledwo-co da się pisać?

    --
    ____________________________

    Nie oczekuj, iż rząd uzna, że warto wesprzeć także i Ciebie. Są w tym
    "porządku dziobania" ludzie, na których rządowym decydentom - zależy
    znaaacznie bardziej. A dlaczego? Bo umieją się odpowiednio... "odwdzięczyć"!
    Tylko niesterowany, w pełni WOLNY rynek - jest transparentny, uczciwy,
    bezstronny i nieprzekupny!

  • 7. Data: 2015-01-26 11:56:15
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2015-01-23 o 15:12, (c)RaSz pisze:
> [...]
    > laptopach mocno irytująca rzecz, to klawiatura. Dlaczego również i te kosztowne
    > mają takie badziewiarskie, na który ledwo-co da się pisać?

    Akurat mój laptop służy mi do pracy, a nie do szpanu. Musi starczyć
    jeszcze na 3 lata intensywnej eksploatacji. Envy ma magnezową czy jakąś
    tam obudowę, aluminiowy palmrest. Naprawdę jest trwały. Do tego dwie
    kieszenie na dysk, matowa fullhd matryca. Klawiatura jest spoko, nie mam
    problemów z pisaniem na niej. Fakt, grafa Nvidii jest zbędna do pracy,
    sama zintegrowana by starczyła, ale była możliwość kupna dobrego lapka
    do pracy to brałem. Po tych 3 latach odkupuje go za groszę, bo zostanie
    zamortyzowany i w domu jak znalazł.

  • 8. Data: 2015-01-26 18:09:15
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    (c)RaSz wrote:

    > posiadać jakieś wymyślne programy do nadzoru jej ładowania. No a kolejna, w
    > laptopach mocno irytująca rzecz, to klawiatura. Dlaczego również i te kosztowne
    > mają takie badziewiarskie, na który ledwo-co da się pisać?

    Oraz fast ethernet w laptopach po 3k+ :-(

  • 9. Data: 2015-01-26 18:37:08

    Ale za to AC+, taki trend.

    -----