  • 1. Data: 2011-10-02 20:54:19
    Temat: lampa błyskowa
    Od: Darius <r...@p...onet.pl>

    jaka lampa do Canona 400 ? w cenie do powiedzmy około 700PLN.

  • 2. Data: 2011-10-02 21:46:53
    Temat: Re: lampa błyskowa
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Darius" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > jaka lampa do Canona 400 ? w cenie do powiedzmy około 700PLN.

    Nie znam się ale ja używam Metza najpierw z Oly E-500 a teraz z Nikon D90.
    Tańsze firmy raczej nie są lepsze a na systemową widzę nie masz kasy więc
    chyba pomogłem :)
    Na nie systemowej lampie zawsze musisz robić drobne korekty (nie zrobisz za
    1 razem udanego zdjęcia) ale jak wyczujesz będziesz zadowolony.

  • 3. Data: 2011-10-03 14:04:09
    Od: M_X <r...@p...onet.lp>

    On 02/10/2011 21:54, Darius wrote:
    > jaka lampa do Canona 400 ? w cenie do powiedzmy około 700PLN.

    Możesz zwrócić uwagę na lampy firmy Nissin, w testach wypadaja całkiem
    nieżle. Za najmocniejszy model Nissin Di866 Mk 2 z mocowaniem Canona
    trzeba zapłacić kolo 850PLN ale Di622 MK2 jest już znacznie tańsza -
    koło 500PLN.

    POZDRAV
    M_X

  • 4. Data: 2011-10-04 21:16:44
    Od: Piratee <p...@g...pl>

    W dniu 2011-10-02 22:54, Darius pisze:
    > jaka lampa do Canona 400 ? w cenie do powiedzmy około 700PLN.

    Witam
    A ja radzę poczekać i dozbierać do systemowej np
    EX430 II

    Sam tak czekam aż coś wpadnie.
    Kiedyś sam używałem METZ-a 60 CT4
    ale z analogiem.
    Na pasku mała elektrownia, ale światła nigdy nie zabrakło.

    Teraz jednak wolę poczekać na lampę systemową ;]

    Pozdrowienia
    piratee