  • Data: 2013-08-03 20:09:39
    Temat: lamerskie pytanie o predkosc
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    pisze do mnie kumpel, ze dorobił się nowego telefonu i sprawdził
    prędkość LTE w swojej okolicy i śle mi obrazek z appa ze speedtest.net
    a na nimi widać: ping 39ms / pobieranie: 29366 kbps / wysyłanie: 11284
    kbps. pytam się wiec ziomala, jaki internet sobie założył z takim
    uploadem? a on mi mówi, ze to z telefonu. jako, ze mieszkam w czarnej
    dziurze sygnału mojego providera, przy najbliższej okazji sprawdziłem
    swoje wyniki i bylo to mniej więcej:
    pobieranie: 16,3 Mbps / wysyłanie: 16,9 Mbps
    spytalem jeszcze paru innych osób i wyszło na to, ze mieli upload,
    czasem nawet na poziomie powyżej 20Mbps

    to ja sie teraz zapytam, po przeciętnemu użytkownikowi smarfona taki
    wysoki upload, a tym bardziej kiedy jest on wyższy od prędkości
    downloadu? pliki ćwiekowe do voice recognition, mapy, szukanie, świetnie
    śmigają nawet na 3G. jak często wrzuca się obrazki, czy wideo na jakieś
    portale społecznościowe i tez nie wymaga takich wysokich transferów i
    ludzie na 3G tez sobie z tym radzili, bez najmniejszych problemow.

    to ja na moim kablu, przy sprzyjających wiatrach osiągam niewiele ponad
    3Mbps i jestem w miarę szczęśliwy. wiec jeszcze raz zapytam, po kiego
    taki wysoki upload? <rs>