  • Data: 2013-08-04 17:43:36
    Temat: Re: lamerskie pytanie o predkosc
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/4/2013 2:38 AM, J.F. wrote:

    > Technologia pozwala, to daja ci wysoki. Maja ograniczyc ?

    nie, ale nie moga zapewnic poprawnego serwisu w jednych rejonach, a
    napinaja sie na taki upload.

    > A po co ... wysylasz waznego e-maila, wiele MB z zalacznikami,
    > a on sie wysyla, wysyla, wysyla, przebierasz nozkami, spieszy ci sie,
    > a on sie nadal wysyla..

    skoro tak, to powiedz mi dlaczego ta sama firma nie pojdzie tak samo
    ludziom na reke i zwiekszy predkosci uploadu wlasnego typowego servisu
    ADSL z 640kbps do kilkunastu Mbps?

    > Zdjecia na fejsa trzeba wstawic, moze jakis serwerek postawic,
    > moze kamere zainstalowac, a moze zdalnym komputerem zarzadzac, ktory
    > jest po LTE dostepny.

    to moze chmury Googla, albo Amazona na telefonach juz stoja? <rs>