  • 31. Data: 2011-08-27 03:35:44
    Temat: Re: kupujesz używane auto - tych silników unikaj !
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2011-08-25 08:24, MadMan pisze:

    > Uetam, moja pierdziawka (Swift) na 3 biegu to ponad 150 jedzie :)

    zdecydowanie wolę mieć w tym miejscu zapiętą piątkę i zamiast odcięcia -
    obroty w okolicach maksymalnego momentu obrotowego :D
    (Audi, V, jak na benzyniaka - raczej "niskooobrotowy" ;) )

  • 32. Data: 2011-08-27 05:03:07
    Od: to <t...@x...abc>

    begin venioo

    > sa rozne silniki benzynowe. 120KM to duzo jak na rzędowy 1.6 z tamtych
    > lat. chociaz przy dzisiejszym downsizingu moze sie wydawac niewiele jak
    > na ta pojemnosc...

    Pisałem o km/h, nie o KM. ;-)

  • 33. Data: 2011-08-27 07:20:54
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 01:41:54 +0200, venioo napisał(a):

    > Z ktorego roku swift i z jakim silnikiem?

    Rok 95, silnik 1.3 68KM.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 34. Data: 2011-08-27 07:25:33
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 03:35:44 +0200, scobowski napisał(a):

    > zdecydowanie wolę mieć w tym miejscu zapiętą piątkę i zamiast odcięcia -
    > obroty w okolicach maksymalnego momentu obrotowego :D

    Ja też bym wolał, ale hm... To auto ma tylko 3 biegi :P Maks. moment
    auto ma przy ekonomicznych 95 km/h i tak zwykle jeżdżę (o ile się da).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 35. Data: 2011-08-27 09:45:06
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 27-08-2011 01:43, venioo pisze:
    > taaaa.... i wskazowka za obrotomierz wychodzila chyba...

    Lancer 1.6 16V z 94r. miał odcinkę przy 150km/h na III biegu.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 36. Data: 2011-08-27 11:21:18
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-27 09:45, DoQ pisze:

    > Lancer 1.6 16V z 94r. miał odcinkę przy 150km/h na III biegu.

    Alfa pewnie podobnie, bo ja tylko do 120 sprawdzilem, ale zapas jeszcze
    byl. Ale w Clio 1.4 jakos ciezko mi uwierzyc... Tak samo w SWIFTa z
    silnikiem 1.3 bez przerobek.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 37. Data: 2011-08-27 11:22:13
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Zajechałem silnik 1.1 51KM jazdą na III-ce do 120km/h a na IV do 150
    > (w bardzo sprzyjających warunkach). Pod moim butem przejechał 38kkm i
    > po tym silnik był w stanie agonalnym. Ale to był Oltcit.

    Czyli ta sama klasa co Fabia ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 38. Data: 2011-08-27 11:45:42
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 27 Aug 2011 11:21:18 +0200, venioo napisał(a):

    > Tak samo w SWIFTa z
    > silnikiem 1.3 bez przerobek.

    Chętnemu mogę zaprezentować w dogodnym terminie na A1 Żory-Gliwice.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 39. Data: 2011-08-27 14:18:26
    Od: "xs" <x...@W...gazeta.pl>

    > po czym silnik zapewne nadawal sie do kapitalki. no bez jaj, jezdzilem
    > wieloma samochodami z roznymi silnikami i poki nie zobacze to nie
    > uwierze - 60KM silnik robi 120km/3 biegu... z gorki i z wiatrem???
    > nagraj filmik z tego, bo z pewnoscia nie tylko ja chcialbym to zobaczyc

    Potwierdzam, Swift 1.3 68hp ma bezsensownie dluga skrzynie biegow, 2-ka do
    100km/h, trojka do 160km/h, na czworce byl vmax czyli licznikowe 165-170km/h
    w zaleznosci od wiatru, a piatka nie wiem po co byla, bo auto i tak na niej
    nie przyspieszalo, a przelozenie tego biegu bylo podobne jak w autach 300hp+

    Tutaj pierwszy lepszy filmik jak ktos nie wierzy (akurat do 130km/h ale
    redline daaaaaaleeeekoooo bo przy 7k rpm odcina):

    http://www.youtube.com/watch?v=Diy7OjxOnDQ&feature=r
    elated

    Odnosnie 2.5 V6 TDi to dla mnie bez sensu, bo naprawa gory wynosi okolo 6-7
    tys zl, a za 6 tys zl to ja mam paliwo na 1.5 roku do 2.8 V6, ktore jest o
    niebo szybsze, bardziej ciche i przyjemniejsze w jezdzeniu ;)

  • 40. Data: 2011-08-27 17:10:46
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > nagraj filmik z tego, bo z pewnoscia nie tylko ja chcialbym to zobaczyc

    to nie mój filmik, ale nagram na pewno ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=Dwr793e3LHc&NR=1