  • 1. Data: 2009-05-06 16:09:41
    Temat: ktoś z PICSTART poszukiwany...
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Mam tu pewien problem - potrzebuję zrobić kopię dość starego,
    nieprodukowanego już urządzenia, opartego na PIC17C42A.
    Nie bardzo mi się opłaca przerabiać toto na jakiegoś atmela, a niestety
    programu na PIC nie napiszę "z ręki", a uczyć się specjalnie też dużego
    sensu nie ma.
    Niemniej, jest spora szansa, że program nie jest zabezpieczony - i w takiej
    sytuacji cały problem byłby ograniczony do zrobienia kopii.

    Niestety, żeby zajrzeć do tego 17C42 potrzebny jest PICSTART PLUS, i znowu -
    kupowanie go do jednorazowego uzytku sensu nie ma...
    Może ktos, kto posiada mógłby mi sprawdzić, czy program jest "protected" czy
    nie - jak tak, no to pomyślę nad zrobieniem od początku, chociaż to już się
    robi trochę
    sztuka dla sztuki....

    pozdr.