  • 1. Data: 2011-04-19 11:52:37
    Temat: który pendrive 32 GB?
    Od: btn <w...@b...pl>

    1. SanDisk Cruzer 32GB Flash USB 2.0 (SDCZ36-032G-E11)
    zapis/odczyt: 7/15MB/s
    Na plus: markowa (w porównaniu z poniższym) firma, wysuwany

    czy

    2. GoodDrive Pen Drive 32GB USB 2.0 EDGE
    zapis/odczyt 8/18 MB/s
    Na plus: minimalnie większe teoretyczne prędkości oraz dożywotnia
    gwarancja producenta

    Chyba, że jakiś inny z pojemnością 32GB i w cenie do 170zł?

  • 2. Data: 2011-04-19 12:27:38
    Temat: Re: który pendrive 32 GB?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-19 13:52, btn pisze:
> [...]
    > gwarancja producenta
    >
    > Chyba, że jakiś inny z pojemnością 32GB i w cenie do 170zł?

    Patriot USB XT BOOST 32GB 200X ( odczyt do 30 MB/S )
    Kod: C0420099 P/N: PEF32GUSB

    tyle że 170 netto :(

    Ważne: nie "gniotą" go małe pliki. U innych transfer wtedy spada radykalnie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 3. Data: 2011-04-19 14:32:30
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Adam pisze:

> [...]
    > Kod: C0420099 P/N: PEF32GUSB
    >
    > tyle że 170 netto :(
    >
    > Ważne: nie "gniotą" go małe pliki. U innych transfer wtedy spada

    Ja myślę, że warto - mam mniejszej pojemności gwizdki tej marki. Poza
    tym, jaki sens z posiadania pojemnego pendrive'a, jeśli ma słabowite
    osiągi zapisu/odczytu? Za 200 zł wolałbym kilka razy szybszy dysk USB
    2,5" (przynajmniej dopchnąłby do limitu USB 2.0).

    Pzdr, OMSON

  • 4. Data: 2011-04-19 14:33:56
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    ...za 200 zł jest 500-setka :D

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2011-04-19 15:09:49
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Ja myślę, że warto - mam mniejszej pojemności gwizdki tej marki. Poza tym,
    > jaki sens z posiadania pojemnego pendrive'a, jeśli ma słabowite osiągi
    > zapisu/odczytu?

    Mieści się w portfelu, nie potrzebuje kabla, nie potrzebuje zasilania, nic
    mu się nie stanie, gdy upuszczę. Czyż to nie piękne i proste? Mogę mieć przy
    sobie pokaz zdjęć i filmiki z wakacji dla znajomych. A "wolne" 15MB/s
    wystarczy do odtwarzania filmów HD i oglądania zdjęć.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 6. Data: 2011-04-19 15:21:39
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "=Marcos=" napisał w wiadomości grup
    > Mieści się w portfelu, nie potrzebuje kabla, nie potrzebuje zasilania, nic mu
    > się nie stanie, gdy upuszczę. Czyż to nie piękne i proste?

    Wiele razy upuściłem dysk 2,5" i działa.

  • 7. Data: 2011-04-19 15:50:28
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:iok8g0$mk0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > mieć przy sobie pokaz zdjęć i filmiki z wakacji dla znajomych. A
    > "wolne" 15MB/s wystarczy do odtwarzania filmów HD i oglądania zdjęć.

    Fakt. Mam SanDisk Cruzer Contour. Wykonanie super, metalowa obudowa z
    mechanizmem ukrywającym wtyczkę, zapis/odczyt 18/25MB/s. W komplecie
    skórzany pokrowiec-brelok do kluczy. I tak go właśnie noszę.
    Tylko to już za wysokie progi na te... pieniądze o których pisze btn

    A dysk 2,5" 500GB swoją drogą mam też.

    Irokez

  • 8. Data: 2011-04-19 17:16:35
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Irokez pisze:

    > Fakt. Mam SanDisk Cruzer Contour. Wykonanie super, metalowa obudowa z
    > mechanizmem ukrywającym wtyczkę, zapis/odczyt 18/25MB/s. W komplecie

    Ja noszę cały złom USB flash w etui po duperelach jak cążki do paznokci,
    nożyczki itd - mam m.in. tego pena. Wszystko cacy jak piszesz ale...
    Moment nieuwagi i można go wykrzywić w porcie USB (bez przyłożenia
    większej siły - ot wkładając/wyjmując) - wtedy ten przekombinowany
    mechanizm można sobie wsadzić... Poza tym bardzo dobry pendrive.

    Z moich ulubionych jest jeszcze srebrny Kingston Data Traveler Elite i
    Patriot Xporter w gumie - bardzo dobrze wykrywane w kompach i
    posiadające jedne z lepszych osiągów. Dodatkowo Ellite ma diode
    zapbezpieczającą przed odwrotną polaryzacją (przetrwał już niejedego BT
    czy nadajnik Wireless myszki wsadzone do takich paneli przednich PC) ;)

    Pzdr, OMSON