  • 11. Data: 2009-11-20 08:31:04
    Temat: Re: który ma najsłabszy, a który przyzwoity aparat foto ?
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz napisał:

    > Hmmmm... Zerknąłem dziś do plecaka: laptok 17 cali, netbook, Nikon
    > D50, 3 szkiełka, 2 komórki, palmtop, PSP, nóż, multitool, latarka,
    > apteczka, z 15 pendrive-ów... Jestem macho? ;-)

    Jestes :)

    I do tego chwalipieta ;)

    > A na poważnie - na
    > robtę jadę i chyba poza PSP wszystko potrzebne. Natomiast - jak
    > pisałem wcześniej - niw miałem w swoich rękach komórki która by robiła
    > porządne zdjęcia w kiepskim oświetleniu a to często trafia się na
    > imprezach.

    Spoko, ja nie mialem w rekach jeszcze takiego aparatu foto, przez
    ktorego rozmawialoby sie wygodnie po GSM :)

  • 12. Data: 2009-11-20 10:04:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w

> [...]
    > netbook a i latarka w telefonie to herezja. Zatem prawdziwy macho
    > powinien latać po mieście obwieszony elektroniką niczym

    Smutna prawda jest taka ze aparaty w komorkach sa jednak kiepskie,
    do internetu to co najmniej ekranik wielkosci netbooka, gierki ..
    takie sobie, ekran maly, klawisze niewygodne, a latarke sie zbyt
    skomplikowanie wlacza i bardzo sobie cenie taka w breloczku z
    kluczami :-)

    Efekt koncowy to niestety faktycznie choinka, choc przynajmniej mp3
    mam w telefonie :-)

    J.

  • 13. Data: 2009-11-20 13:31:21
    Od: "u" <...@w...yz>

    > Efekt koncowy to niestety faktycznie choinka, choc przynajmniej mp3 mam w
    > telefonie :-)

    Słuchasz na pierdzący głośniczek czy na wypasione słuchawki, a może
    oryginalne uszognioty? :-)
    Nie przeszkadza ci brak HiFi?
    Skoro do gadania, SMSowania, byle jakiej muzyki się nadaje, to za jakiś czas
    kombajn z fotoaparatem będzie wystarczający.
    Wg mnie dzisiejsze aparaty w komórkach są wystarczające do większości zdjęć.
    10 lat temu wypasione cyfrówki idiotencammera mniej potrafiły. Złe
    oświetlenie? Niektóre mają lampę błyskową.

  • 14. Data: 2009-11-20 14:50:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u" <...@w...yz> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > Słuchasz na pierdzący głośniczek czy na wypasione słuchawki, a
    > może oryginalne uszognioty? :-)

    Jakies tam dobralem, znosne sa.

    > Nie przeszkadza ci brak HiFi?

    Jakos nie. Szczegolnie ze lubie sobie ksiazek posluchac.

    > Wg mnie dzisiejsze aparaty w komórkach są wystarczające do
    > większości zdjęć. 10 lat temu wypasione cyfrówki idiotencammera
    > mniej potrafiły.

    Niestety nie - gorsze sa od starych cyfrowek.

    > Złe oświetlenie? Niektóre mają lampę błyskową.

    Na palcach jednej reki mozna policzyc, i jaki ma efektywny zasieg ?
    Metr ?
    Choc starej cyfrowki musialem sie nauczyc uzywac na imprezach - 2m
    to tez niewiele :-)

    J.

  • 15. Data: 2009-11-20 17:38:42
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    > Efekt koncowy to niestety faktycznie choinka,

    Bo podejście do tematu zmienic trzeba. Nie aparat w telefonie , tylko
    telefon w aparacie. Choć D50 przy uchu moze wygladać nieco osobliwie ale
    łatwiej do niego wsadzić telefon niz na odwrót. A może jeszcze słuchawka po
    BT i lustrzanka toto obsługująca...

  • 16. Data: 2009-11-20 18:51:23
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał:

    > Hmmmm... Zerknąłem dziś do plecaka: laptok 17 cali, netbook, Nikon
    > D50, 3 szkiełka, 2 komórki, palmtop, PSP, nóż, multitool, latarka,
    > apteczka, z 15 pendrive-ów...

    ...i szafa rackowa... ;-)

    > Jestem macho? ;-)

    Jeśli zapychasz z tym całym nabojem KM, to tak, dla buspasowyznawców jesteś
    supermacho ;->

> [...]
    > robiła
    > porządne zdjęcia w kiepskim oświetleniu a to często trafia się na

    To racja, ale czasami na bezrybiu i komórka foto...

    JoteR

  • 17. Data: 2009-11-23 09:28:26
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 20 Nov 2009 19:51:23 +0100, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    >...i szafa rackowa... ;-)

    Dziś nie :-P Dziś robota bez maszyn rackowych. Swoją drogą wożenie
    jakiegoś noża czy toola, latarki i apteczki wielości portfela w
    warunkach miejskich polecam. Przydają sie zadziwiająco często.

    >Jeśli zapychasz z tym całym nabojem KM, to tak, dla buspasowyznawców jesteś
    >supermacho ;->

    A metrem starczy tylko na zwykłego? ;-)

    >To racja, ale czasami na bezrybiu i komórka foto...

    Dlatego ostatnio kupiłem za ciut ponad 200PLN niewilekiego Samsunga
    ES10 żeby się poniewierał po plecaku coby się nie frustrować że na
    fotce z komórki nic neiw idac bo się akurat poruszyła.

    Zdrówko

  • 18. Data: 2009-11-23 09:31:32
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 20 Nov 2009 18:38:42 +0100, Paweł Ubysz <p...@W...pl>
    wrote:

    >łatwiej do niego wsadzić telefon niz na odwrót. A może jeszcze słuchawka po
    >BT i lustrzanka toto obsługująca...

    Swoją drogą to właśnei sie zastanawiam czemu aparaty foto
    (przynajmniej niektóre) nie mają modułu BT. Można by wysłać fotkę na
    Aparat czy do komputera od razu po zrobieniu i bez podłączania
    kabelka. Ciekawe.... ;-)

    Zdrówko