  • 1. Data: 2009-11-20 08:14:32
    Temat: Payback ładuje Orange
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    http://www.telix.pl/artykul/start-doladowan-orange-z
    a-punkty-payback-3,31505.html

    doładowania orange - oczywiscie duzo bardziej niekorzystnie niz bylo w
    proficie

  • 2. Data: 2009-11-20 08:24:14
    Temat: Re: Payback ładuje Orange
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > doładowania orange - oczywiscie duzo bardziej niekorzystnie niz bylo w
    > proficie
    Konsekwentnie absurdalne stawki. Można spokojnie przyjąć, że Orange żadnego
    programu lojaslnosciowego nie ma.
    S.

  • 3. Data: 2009-11-20 09:32:43
    Od: "tpi" <v...@w...pl>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.telix.pl/artykul/start-doladowan-orange-z
    a-punkty-payback-3,31505.html

    > doładowania orange - oczywiscie duzo bardziej niekorzystnie niz bylo w
    > proficie

    Tak swoją drogą to udało się komuś zarejestrować ze strony ornage lub tp? Bo
    ja próbuję od paru tygodni i ciagle przerzuca mnie na główną.
    Przy okazji to mi nie pokazują stanu faktur itd. pobierają dane ale one
    ciągle są niedostępne.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-11-20 11:41:15
    Od: "Łukasz F. Tomczyk" <l...@g...pl>

    sunwick pisze:
    > http://www.telix.pl/artykul/start-doladowan-orange-z
    a-punkty-payback-3,31505.html

    buhahahahaha... wcześniej potrzebne było wydanie 625 zł na doładowanie
    za 25zł (nie licząc np polecenia zapłaty, wtedy nazbierać dało się dużo
    szybciej), teraz.... jedyne 5000 zł :D Dobry żart... Nic dziwnego że
    Orange się pozbyło profitu, przecież w porównaniu z Paybackiem były to
    dla nich same straty ;) Payback chyba przeleje moją czarę goryczy
    odnośnie Orange. Szkoda tylko że przede mną jeszcze 8 miesięcy umowy.
    Ł.

  • 5. Data: 2009-11-20 12:35:05
    Od: "kiriakos" <n...@t...pl>

    Ja masz telefon na firmę to do Paybacku sie nie zapiszesz, ze strony
    uoranzady sie nie dowiesz.
    Kiedy

  • 6. Data: 2009-11-20 20:17:30
    Od: "Lolek" <l...@l...pl>

    nie wydane 5000 zl a zebrane 5000 punktow
    czytaj uwaznie

  • 7. Data: 2009-11-20 21:45:37
    Od: "Łukasz F. Tomczyk" <l...@g...pl>

    Lolek pisze:
    > nie wydane 5000 zl a zebrane 5000 punktow
    > czytaj uwaznie

    Że co? żeby doładować za 25 zł trzeba mieć 2500 punktów. 1 punkt jest za
    wydane 2zł, więc żeby doładować za 25 zł trzeba wydać w sumie 5000zł.

  • 8. Data: 2009-11-21 09:46:50
    Temat: Re: Re: Payback ładuje Orange
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Że co? żeby doładować za 25 zł trzeba mieć 2500 punktów. 1 punkt jest za
    >wydane 2zł, więc żeby doładować za 25 zł trzeba wydać w sumie 5000zł.

    dobra, ale specjalnie nie wydasz tej kasy tylko dla punktow! one sa
    przy okazji!
    za 5000zl dostaniesz przede wszystkim towary i uslugi ktore i tak
    mialbys kupic, chyba tylko nienormalny bedzie kupowal specjalnie dla
    punkcikow...

  • 9. Data: 2009-11-21 11:29:16
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > za 5000zl dostaniesz przede wszystkim towary i uslugi ktore i tak
    > mialbys kupic, chyba tylko nienormalny bedzie kupowal specjalnie dla
    Dobra, ale my porównujemy payback z profitem, a nie sobie tak o payback gadamy.
    A oba systemy mają się jak pięść do nosa...
    S.

  • 10. Data: 2009-11-21 15:19:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 21 Nov 2009 10:46:50 +0100, sunwick wrote:

> [...]
    >za 5000zl dostaniesz przede wszystkim towary i uslugi ktore i tak
    >mialbys kupic, chyba tylko nienormalny bedzie kupowal specjalnie dla

    Tylko ze dawniej za uzywanie telefon w Orange cos sie jednak
    dostawalo, chocby to bylo tylko symboliczne 50 zl doladowania co dwa
    lata.

    Teraz jak ktos mniej gada to moze dostac .. rekawice kuchenna, bo na
    doladowanie to nie usklada do konca zycia :-)

    J.