  • 1. Data: 2009-11-19 16:10:55
    Temat: który ma najsłabszy, a który przyzwoity aparat foto ?
    Od: Jan Piotrowski <j...@g...com>

    Mogą prosic o wskazanie trzech faworytów w rankingu jakości zdjęć z
    aparatu foto spośród modeli poniżej ?
    Która trójka jest najsłabsz ?

    SE C 901
    SE C902
    SE W595
    SE Yari
    SE W995
    Nokia E63
    E51
    E52
    6500 SLIDE
    5800 XpressMusic
    5630 XpressMusic
    6700 Classic
    LG GT 500
    LG BL 20
    Samsung Ultra Style S7359
    Samsung S8300
    BLackBerry 8520.
    ERA G1

  • 2. Data: 2009-11-19 16:42:22
    Od: "tomek" <t...@o...pl>

    Zdcydowanie najlepsze jeśli chodzi tylko o zdjęcia to SE C902 oraz W995.

    m.googlegroups.com...

  • 3. Data: 2009-11-19 17:21:10
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Ty, Panie, naucz się pisać..

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 4. Data: 2009-11-19 18:48:13
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Kup sobie jakąś marną cyfrówkę i będziesz zadowolony skoro chcesz
    telefonu do robienia zdjęć używać.
    Śmieszne jest to np. że BlackBerry chcesz oceniać w oparciu o aparat foto.
    Nie do tego stworzono ten terminal.

    Aparat to dodatek do telefonu, a jego jakość nigdy nie dorówna
    prawdziwym aparatom fotograficznym.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 5. Data: 2009-11-19 19:00:53
    Od: Jan Piotrowski <j...@g...com>

    > Kup sobie jakąś marną cyfrówkę i będziesz zadowolony skoro chcesz
    > telefonu do robienia zdjęć używać.
    Do zdjęć mam Nikona D5000, ale czasem na impreze trzeba pstryknąćź
    fotkę o jakości "komórkowej"

    > Śmieszne jest to np. że BlackBerry chcesz oceniać w oparciu o aparat foto.

    Aparat jest jednym z kryteriów. Kilak wątków niżej piszę o całosci.
    PDA byłby użyteczny do poczty /netu/kalendarza/VoIP. NIe jestem pewny,
    czy PDA jest mi potrzeby, bo może większosc z funkcjoalności zapewni
    "zwykły" telefon ze średnej półki.

  • 6. Data: 2009-11-19 21:22:24
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu Flo tak oto obwieścił(a):

    > Aparat to dodatek do telefonu, a jego jakość nigdy nie dorówna
    > prawdziwym aparatom fotograficznym.

    A ja z uporem maniaka twierdze, że przyjdzie taki rok, co już wszystko
    wpakują w jedno.. łącznie z naszą zdigitalizowaną tożsamością ;)

  • 7. Data: 2009-11-20 07:02:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Nov 2009 11:00:53 -0800 (PST), Jan Piotrowski wrote:
    >Do zdjęć mam Nikona D5000, ale czasem na impreze trzeba pstryknąćź
    >fotkę o jakości "komórkowej"

    W kiepskim oswietleniu komorka sobie jeszcze gorzej poradzi.

    J.

  • 8. Data: 2009-11-20 07:23:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Flo" napisał:

    > Kup sobie jakąś marną cyfrówkę i będziesz zadowolony skoro chcesz telefonu
    > do robienia zdjęć używać.

    Zdanie logicznie porażające ;->

    > Aparat to dodatek do telefonu, a jego jakość nigdy nie dorówna prawdziwym
    > aparatom fotograficznym.

    Jasne, a do słuchania muzyki służy Creative Zen lub iPod, do giercowania
    PSP, do internetu, pedeefów i e-booków co najmniej netbook a i latarka w
    telefonie to herezja. Zatem prawdziwy macho powinien latać po mieście
    obwieszony elektroniką niczym bożonarodzeniowa choinka. Gdzie on jeszcze
    telefon zmieści? ;-)

    JoteR

  • 9. Data: 2009-11-20 08:07:40
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    <j...@g...com> wrote:

    >Do zdjęć mam Nikona D5000, ale czasem na impreze trzeba pstryknąćź
    >fotkę o jakości "komórkowej"

    Moja rada: to kup najtańszy kompakt za 200-250PLN i noś na imprezy
    żeby nie być potem sfrustrowanym jakością bo zwykle światło jest tam
    kiepskie. Jedyne miejsce gdy mogłem akceptować jako tako fotki z
    komórki to biblioteka i fotki stron ale tam robię na spokojnie
    nieruchome obiekty w dobrym oświetleniu.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2009-11-20 08:15:16
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Fri, 20 Nov 2009 08:23:00 +0100, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

> [...]
    >telefonie to herezja. Zatem prawdziwy macho powinien latać po mieście
    >obwieszony elektroniką niczym bożonarodzeniowa choinka. Gdzie on jeszcze

    Hmmmm... Zerknąłem dziś do plecaka: laptok 17 cali, netbook, Nikon
    D50, 3 szkiełka, 2 komórki, palmtop, PSP, nóż, multitool, latarka,
    apteczka, z 15 pendrive-ów... Jestem macho? ;-) A na poważnie - na
    robtę jadę i chyba poza PSP wszystko potrzebne. Natomiast - jak
    pisałem wcześniej - niw miałem w swoich rękach komórki która by robiła
    porządne zdjęcia w kiepskim oświetleniu a to często trafia się na
    imprezach.

    Zdrówko