  • 1. Data: 2011-03-12 07:29:06
    Temat: ktory kompakt (canon powershot s 95 / sony HX7V)
    Od: "blind.one" <t...@t...com>

    Witam,

    szukam dla żony nowego aparatu. Zależy mi na dobrych zdjęciach w kiepskch
    warunkach oświetleniowych z lampą i bez i małych rozmiarach. Dlatego
    spodobał mi się canon z jego jasnością 2. Za to sony ma lepszą matrcyę,
    wyższą jakość filmów i większy zoom, ale to ma trzeciorzędne znaczenie.

    Porównywał ktoś zdjęcia z obu aparataów?
    --
    blind.one et consortes

  • 2. Data: 2011-03-14 12:45:07
    Temat: Re: ktory kompakt (canon powershot s 95 / sony HX7V)
    Od: John Smith <u...@e...net>

    blind.one napisał(a):
    > Za to sony ma lepszą matrcyę,

    Kto tak twierdzi i na jakiej podstawie?

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2011-03-14 13:17:55
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 13:45:07 +0100, John Smith napisał(a):

    > Kto tak twierdzi i na jakiej podstawie?

    może dlatego, że ztcw sony ma matrycę sony, a canon ma matrycę od
    sony... :-D

    --
    pzdr
    meping :-)

  • 4. Data: 2011-03-14 13:41:19
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Krzysztof Chajęcki napisał(a):

    > może dlatego, że ztcw sony ma matrycę sony, a canon ma matrycę od
    > sony... :-D

    No, jeśli założymy że Sony jest lepsze od Sony, to już w ogóle nie ma się co nad
    Canonem zastanawiać. ;-)

    --
    Mirek

  • 5. Data: 2011-03-14 17:03:27
    Od: "blind.one" <t...@t...com>

    > Kto tak twierdzi i na jakiej podstawie?

    Mi się wydawało, że CMOS jest lepsza od CCD. Jak rozumiem jest to sąd
    całkowicie błędny. Skoro tak to mogę z czystym sumieniem kupić canona ;)
    Dziękuję za sprostowanie.

    blind.one et consortes

  • 6. Data: 2011-03-14 17:24:24
    Od: John Smith <u...@e...net>

    blind.one napisał(a):

    > Mi się wydawało, że CMOS jest lepsza od CCD.

    Można by zaryzykować takie stwierdzenie, gdyby chodziło o matryce podobnej wielkości,
    ale w tym wypadku Canon ma sporo
    większą, więc jak bym miał obstawiać która lepsza, to bym obstawiał większą i
    rzadziej upakowaną pixelami matrycę Canona.

    --
    Mirek