  • 11. Data: 2011-01-23 22:41:19
    Temat: Re: która z technologii wydaje sie być najtrwalsza?
    Od: Norbert <n...@M...com>

    BearBag napisał(a):
    > Najlepiej z tego co pamietam wypadł
    > Samsung C650, ale za to sztuczny teatralny obraz i słabiutki SD go
    > kompletnie dla mnie dyskwalifikował. Ten ostatni model ma rodzinka więc
    > często go moge ogladać, jesli ktoś naprawde chce kupić LCD to ten model nie
    > jest najgorszym wyborem, chyba najmniejsze zło.

    Teatralny obraz da się wyłączyć więc jeśli to dyskwalifikuje to kiepsko
    testowałeś, a akurat u mnie obraz SD jest dobrej jakości, kwestia
    ustawień widocznie.
    Co do kątów widzenia owszem jest duper. Mam porownanie z LG w drugim
    pokoju, jest roznica ale niewielka i dopiero jak sie czlowiek nastawi na
    sprawdzanie.

  • 12. Data: 2011-01-24 13:28:16
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

    >witam
    >
    >Wybiearjąc telewizor 40 -46 cali, raczej samsung, panasonic, zastanawiam
    >sie nad tym, która z technologii LCD świetlówka, LCD+LED, plazma - ma
    >szanse najdłużej bezawaryjnie działać. Oczywiście wszyscy sprzedawcy
    >tweirdzą ze tyle co kineskopowe nie pociągną, i za 5 lat już będą
    >przestarzałe technologicznie. Zgadzam sie. ale moze jednak da sie
    >"Wywróżyć" ze ta a ta technologia ma mniejsze szanse dociągnąć np do 10
    >lat pracy?

    Najzuzpelniej nie ma znaczenia, czy telewizor bedzie przestarzaly technologicznie
    (jak twierdza marketingowcy naciagajacy klientow na nowy zakup) czy nie.
    Wazne, zeby sie podobal i dzialal. A ktory bedzie dzialal 10 lat?
    Ciezko powiedziec, brak danych rynkowych. Statystycznie i na zdrowy rozum
    rzecz ujmujac 32 calowy samsung za 2.5k posluzy Ci dluzej niz Funai* za 900
    zeta z Reala czy Biedronki. No chyba, ze bedziesz lecial za nowosciami -
    - ale to wtedy zadna z technologii.

    * wlascicieli i fanow Funai prosze o nie wypisywanie sarkastycznych uwag

  • 13. Data: 2011-01-24 19:43:16
    Od: BearBag <b...@o...pl>

    > Teatralny obraz da się wyłączyć więc jeśli to dyskwalifikuje to kiepsko
    > testowałeś, a akurat u mnie obraz SD jest dobrej jakości, kwestia
    > ustawień widocznie.
    Telewizor ustawiałem im przez dwa dni, nawet przez kilka godzin mialem
    sprzęt do kalibrowania kolorów, niestety nie da się dobrze ustawić - twarze
    prezenterów w zbliżeniu dalej mają mocno nienaturalny kolor. Nawet jak się
    ustawi na chwilę w miarę ok to po przełączeniu na inny kanał czy źródlo
    sygnału wszystko bierze w łeb i znowu wyglądają jak ufo - po prostu taka
    technologia. Zresztą to nie tylko ludzka skóra, wiele innych rzeczy też
    wygląda sztucznie ale nie będe sie rozpisywał.
    Co do opcji teatru wyłaczona na samym początku, ale nie zmienia to
    sztuczności jak dla mnie i innych domowników.

    > Co do kątów widzenia owszem jest duper. Mam porownanie z LG w drugim
    > pokoju, jest roznica ale niewielka i dopiero jak sie czlowiek nastawi na
    > sprawdzanie.

    Może jak na LCD to super, do najslabszej plazmy ciągle jednak daleko...

    Pozdrawia BearBag...