    From: BearBag <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: która z technologii wydaje sie być najtrwalsza?
    Date: Mon, 24 Jan 2011 20:43:16 +0100

    > Teatralny obraz da się wyłączyć więc jeśli to dyskwalifikuje to kiepsko
    > testowałeś, a akurat u mnie obraz SD jest dobrej jakości, kwestia
    > ustawień widocznie.
    Telewizor ustawiałem im przez dwa dni, nawet przez kilka godzin mialem
    sprzęt do kalibrowania kolorów, niestety nie da się dobrze ustawić - twarze
    prezenterów w zbliżeniu dalej mają mocno nienaturalny kolor. Nawet jak się
    ustawi na chwilę w miarę ok to po przełączeniu na inny kanał czy źródlo
    sygnału wszystko bierze w łeb i znowu wyglądają jak ufo - po prostu taka
    technologia. Zresztą to nie tylko ludzka skóra, wiele innych rzeczy też
    wygląda sztucznie ale nie będe sie rozpisywał.
    Co do opcji teatru wyłaczona na samym początku, ale nie zmienia to
    sztuczności jak dla mnie i innych domowników.

    > Co do kątów widzenia owszem jest duper. Mam porownanie z LG w drugim
    > pokoju, jest roznica ale niewielka i dopiero jak sie czlowiek nastawi na
    > sprawdzanie.

    Może jak na LCD to super, do najslabszej plazmy ciągle jednak daleko...

    Pozdrawia BearBag...