  • 11. Data: 2011-12-13 12:48:53
    Temat: Re: kto robi alusy ale nie wygibusy ...
    Od: <MW>

    Użytkownik "michu" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jc5hou$f3m$1@news.task.gda.pl...
    > jakie alusy polecacie na nasze coraz bardziej dziurawe drogi z punktu
    > widzenia wytrzymalosci na ewentualne odksztalcenia ...
    >
    > czy wszyscy producenci robia z jednakowo dobrych materialow i kazde
    > aluminium/kazda alufelga jest mniej wiecej tak samo trwala czy tez mozna
    > tutaj mowic o lepszych i gorszych producentach ???
    >
    > jesli tak to kogo polecacie a kogo odradzacie ...

    Z pewną taką niesmiałością - K&K - ukraińskie. Wytrzymuja na ich drogach, to
    i na naszych sobie poradzą. Kupowałem dwa lata temu, zrobiły bez
    najmniejszego problemu 55 tys. - a i cenowo były ciekawe (za cztery 16-tki
    dałem koło 1500zł.)

    --
    MW

  • 12. Data: 2011-12-14 00:45:13
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 12 Gru, 19:51, michu <g...@o...pl> wrote:
    > co rozumiesz przez oryginalne dedykowane do danej marki -

    mam na mysli wlasnie te zakupione w ASO [choc nie jestem jego
    zwolennikiem] badz uzywki na rynku wtornym. Kolega Lewis ponizej
    wyjaznil juz Twoja watpliwosc.
    Do jakiego auta poszukujesz felg? i jaki rozmiar?

    Pozdrawiam,
    Emil

    ___________
    Opony letnie i zimowe 13-16" / naglosnienie car-audio - sprzedam.
    Info na priv.

  • 13. Data: 2011-12-14 13:13:38
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    michu pisze:

    > co rozumiesz przez oryginalne dedykowane do danej marki - chodzi o felgi
    > do kupienia w ASO z logo danej marki zamiast logo ronal ??? czy gdzies
    > jeszcze poza ASO mozna kupic takie dedykowane do danej marki (oczywiscie
    > nie na rynku wtornym) ?

    Chodzi o to, że np. taki Ronal robi felgi na pierwszy montaż. Na pewno w
    przypadku Ronala dla Forda są faktycznie pancerne.

    --
    Piotr Czyż