  • 1. Data: 2010-01-24 21:31:05
    Temat: kto ma dostęp do app store i moze mi cos sprawdzic?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    witam

    Albo ja jakiś ograniczony jestem, albo w Apple linuksa nie lubią, w
    każdym razie nie potrafie odszukac zadnego programu w apstore, poza
    polecanymi. (jak to nie problem to nauczcie mnie)
    Proszę wiec o sprawdzenie czy jest i jaką ma cene ( i inne ograniczenia
    użytkowania) program NAV4ALL
    Na stronie producenta jest informacja ze program jest na iPhone, bez
    ceny, bez skrótu.. Po kliknieciu w "sklep" ukazuje sie informacja -
    strona w budowie.
    ToMasz

  • 2. Data: 2010-01-24 22:06:20
    Od: osiek <o...@g...pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > Na stronie producenta jest informacja ze program jest na iPhone, bez
    > ceny, bez skrótu.. Po kliknieciu w "sklep" ukazuje sie informacja -
    na dzien dzisiejszy FREE

  • 3. Data: 2010-01-24 22:39:24
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.01.2010 osiek <o...@g...pl> napisał/a: