-
1. Data: 2010-09-07 22:41:49
Temat: ktm lc4 military
Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
Powitać.
mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego ktoś
się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)
mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma
malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku silnika,
rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym motong
sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki ale nic
niepokojącego ze słabnika nie dobiega.
ile w takim stanie może być to to warte, tak circa about?
ewentualnie jaki może być koszt ramy, kpl. przód i kółko z tarczą?
czy to musi być konkretnie ta wersja (zwłaszcza ramy) czy można
przeszczepić z innych ktmów? jak tak to jakich?
po ile chodzą takie moto jak są w całości?
przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą marką
pierwszy bliższy kontakt.
pozdrawiam
-
2. Data: 2010-09-08 22:00:03
Temat: Re: ktm lc4 military
Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>
Czesc :)
W dniu 2010-09-08 00:41, Gr4N4c1K pisze:
>
> mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego
> ktoś się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)
>
> mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma
> malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku
> silnika, rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym
> motong sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki
...
> przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą
> marką pierwszy bliższy kontakt.
Granacik... w robocie spojrzalem raz na Twojego posta, teraz drugi i...
ni huhu... nie rozumiem o co chodzi ;) W trolla sie zaczales na stare
lata bawic, czy co? ;D
--
Pozdrawiam :)
Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673
-
3. Data: 2010-09-08 23:36:35
Temat: Re: ktm lc4 military
Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>
Dnia 09-09-2010 o 00:00:03 Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> napisał(a):
> Czesc :)
>
> W dniu 2010-09-08 00:41, Gr4N4c1K pisze:
>>
>> mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego
>> ktoś się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)
>>
>> mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma
>> malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku
>> silnika, rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym
>> motong sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki
> ...
>> przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą
>> marką pierwszy bliższy kontakt.
>
> Granacik... w robocie spojrzalem raz na Twojego posta, teraz drugi i...
> ni huhu... nie rozumiem o co chodzi ;) W trolla sie zaczales na stare
> lata bawic, czy co? ;D
>
alesz to Tomku bauco proste :)
mam na oku moto, po dzwonie, jak w topicu czyli ktm lc4 400 military... i
siem pytam ile może być takie cuś warte oraz ile mogą kosztować w/w graty
z aftermarketu... bo zastanawiam się czy sie w to pakować czy nie... cena
mi zaproponowana wydaje sie atrakcyjna względem ogólnego stanu ale
chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na mydle :) bo tak
sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby wsam raz :)
pozdrawiam
-
4. Data: 2010-09-09 06:27:18
Temat: Re: ktm lc4 military
Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
Gr4N4c1K napisał(a):
> stanu ale chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na
> mydle :) bo tak sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby
> wsam raz :)
Na moje bez drugiego takie z zatartym/skonczonym silnikem bym sie nie
bral. No chyba ze te zwloki to za pincet sa.
--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead
Krakuf
-
5. Data: 2010-09-09 08:55:11
Temat: Re: ktm lc4 military
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2010-09-09 08:27:18 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:
> Gr4N4c1K napisał(a):
>> stanu ale chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na
>> mydle :) bo tak sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby
>> wsam raz :)
>
> Na moje bez drugiego takie z zatartym/skonczonym silnikem bym sie nie
> bral. No chyba ze te zwloki to za pincet sa.
Się zgodzę. Niby do LC4 jest sporo gratów, zwłaszcza u Niemców, ale jak
się szuka czegoś konkretnego, to potrafi zejść na to sporo czasu, a i
ceny nie zawsze są zachęcające.
Co do ramy - nie sądzę aby była inna niż w cywilnych wersjach, może
subframe i jakieś dodatki osprzętowe, tak poza tym to powinno być w
większości to samo co wersje zwykłe. Co do odbudowy - pytanie czy
chcesz przywracać do oryginału, czy do stanu jeżdżącego? Pierwsze jest
mało realne, drugie bardziej. Cena - myślę że niewiele więcej niż tyle,
co kosztuje silnik, jeśli jest naprawdę sprawny.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
6. Data: 2010-09-09 21:22:29
Temat: Re: ktm lc4 military
Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>
Czesc :)
W dniu 2010-09-09 01:36, Gr4N4c1K pisze:
>
> alesz to Tomku bauco proste :)
>
> mam na oku moto, po dzwonie, jak w topicu czyli ktm lc4 400 military...
> i siem pytam ile może być takie cuś warte oraz ile mogą kosztować w/w
> graty z aftermarketu... bo zastanawiam się czy sie w to pakować czy
...
Wiesz... ale jak przeczytalem Twoj opis, to mi sie nasunelo, ze prosisz
o ocene przejechanego walcem przystanku, do ktorego ktos przypadkiem
wrzucil silnik od lc4 ;D
Generalnie przychylam sie do zdania Amila - w cenie silnika mozna wziac
na graty, a moto? - szukac drugiego idealnego z zarznietym serduchem -
sorry :(
--
Pozdrawiam :)
Tomek
(ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze;
CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR;
Nowa Iwiczna, okol. Pulaw)
ICQ 112695673
-
7. Data: 2010-09-10 18:57:16
Temat: Re: ktm lc4 military
Od: "Karambol" <k...@g...pl>
"Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> wrote in message
news:op.viopbzdwykntv0@pecet1.domain.neostrada...
> Powitać.
>
> mam takie małe zapytanie, bo jest tu silna grupa offroadowa i do tego ktoś
> się chwalił, że się lubuje w pomarańczach. ;)
>
> mianowicie chodzi o moto jak w topicu, 2002, 20kkm przebiegu. tylko ma
> malutki feler. mianowicie przednie koło w kształcie precla z boku silnika,
> rama jak chiński paragraf do tego pencła przy główce. poza tym motong
> sprawny :) silnik pali coprawda na chwile bo z chłodnic naleśniki ale nic
> niepokojącego ze słabnika nie dobiega.
> ile w takim stanie może być to to warte, tak circa about?
> ewentualnie jaki może być koszt ramy, kpl. przód i kółko z tarczą?
> czy to musi być konkretnie ta wersja (zwłaszcza ramy) czy można
> przeszczepić z innych ktmów? jak tak to jakich?
> po ile chodzą takie moto jak są w całości?
>
> przepraszam, że się pytam ale ja bardziej w japońji obeznany a z tą marką
> pierwszy bliższy kontakt.
1800zl max bym za to dal..
--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E
http://www.youtube.com/user/MarcinKabat
http://www.youtube.com/user/luckykabatpl