  • 1. Data: 2010-09-08 07:56:43
    Temat: Szukam opony
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Witam szanownych grupowiczów.

    Moje pytanie dotyczyć będzie motoroweru i co prawda jest grupa "motorowery"
    ale niestety tam jest 5 postów na krzyż i grupa jest martwa.
    Złożyłęm dziecku motorynkę do jazdy po okolicznych bezdrożach. Niech się
    przyzwyczaja do dwóch kółek. Nie o prędkość chodzi lecz o moc, na
    bezdrożach - tym bardziej że dzieciak ma mało lat :) - więc zmieniłem
    zębatkę na kole na większą. Już jest fajnie, podjeżdża pod górki ale okazuje
    się że do pełni szczęścia potrzeba jeszcze oponę terenową. Wiem że w latach
    80' do tych popularnych skuterków można było czasem kupić zagraniczne opony
    terenowe ale na dzień dzisiejszy nic nie widzę. Wszyscy oferują typowe opony
    szosowe 9x2,5.

    Może jest tu ktoś kto wie gdzie kupić albo ma taką przynajmniej jedną oponę
    do sprzedania?

    Pozdrawiam
    Marek