-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: de Fresz <d...@N...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: ktm lc4 military
Date: Thu, 9 Sep 2010 10:55:11 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 25
Message-ID: <i6a7df$g9m$1@inews.gazeta.pl>
References: <o...@p...domain.neostrada> <i69117$72t$2@news.onet.pl>
<o...@p...domain.neostrada>
<i69uvd$7gm$3@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: vpn-gw.just.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1284022511 16694 194.114.146.193 (9 Sep 2010 08:55:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Sep 2010 08:55:11 +0000 (UTC)
X-User: defresz
User-Agent: Unison/1.8.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:628803
[ ukryj nagłówki ]On 2010-09-09 08:27:18 +0200, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> said:
> Gr4N4c1K napisał(a):
>> stanu ale chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na
>> mydle :) bo tak sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby
>> wsam raz :)
>
> Na moje bez drugiego takie z zatartym/skonczonym silnikem bym sie nie
> bral. No chyba ze te zwloki to za pincet sa.
Się zgodzę. Niby do LC4 jest sporo gratów, zwłaszcza u Niemców, ale jak
się szuka czegoś konkretnego, to potrafi zejść na to sporo czasu, a i
ceny nie zawsze są zachęcające.
Co do ramy - nie sądzę aby była inna niż w cywilnych wersjach, może
subframe i jakieś dodatki osprzętowe, tak poza tym to powinno być w
większości to samo co wersje zwykłe. Co do odbudowy - pytanie czy
chcesz przywracać do oryginału, czy do stanu jeżdżącego? Pierwsze jest
mało realne, drugie bardziej. Cena - myślę że niewiele więcej niż tyle,
co kosztuje silnik, jeśli jest naprawdę sprawny.
--
Pozdrawiam
de Fresz
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.10 21:22 Tomek Wozniakowski
- 10.09.10 18:57 Karambol
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-06-29 eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- 2024-06-30 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- 2024-06-29 poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- 2024-06-29 Tesla to wóz dla mnie
- 2024-06-30 Podstawa bezpiecznikowa jako rozłącznik DC
- 2024-06-29 Napięcie akumulatora wyłączające UPS / jakie nowe akumulatory do UPS?
- 2024-06-30 Basen i chłodzenie w w wentylacji mechanicznej
- 2024-06-29 na chuj mieć dom?
- 2024-06-29 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-06-29 Warszawa => SQL Database Developer <=
- 2024-06-29 Poznań => Senior PHP Developer (Symfony) <=
- 2024-06-29 Warszawa => Senior Cloud DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-06-29 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-29 Ulm => IT Network Engineer <=
- 2024-06-29 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=