    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: ktm lc4 military
    Date: Thu, 09 Sep 2010 01:36:35 +0200
    From: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 09-09-2010 o 00:00:03 Tomek Wozniakowski <z...@o...pl> napisał(a):

    > Czesc :)

    > Granacik... w robocie spojrzalem raz na Twojego posta, teraz drugi i...
    > ni huhu... nie rozumiem o co chodzi ;) W trolla sie zaczales na stare
    > lata bawic, czy co? ;D

    alesz to Tomku bauco proste :)

    mam na oku moto, po dzwonie, jak w topicu czyli ktm lc4 400 military... i
    siem pytam ile może być takie cuś warte oraz ile mogą kosztować w/w graty
    z aftermarketu... bo zastanawiam się czy sie w to pakować czy nie... cena
    mi zaproponowana wydaje sie atrakcyjna względem ogólnego stanu ale
    chciałbym wiedzieć czy sie nie daje zrobić jak Zabłocki na mydle :) bo tak
    sobie pomyślałem o motongu na sezon zimowy, że byłby wsam raz :)

    pozdrawiam