  • 41. Data: 2013-11-14 12:00:59
    Temat: Re: korupcja w wordach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie.
    > Zauważ, że ani pionierzy lotnictwa nie mieli licencji pilotów, ani
    > pierwsze samoloty nie miały badań technicznych, nie było urzędów
    > regulujących - i tylko dzięki temu lotnictwo się rozwinęło.
    > Dopiero później wyrosły urzędy jak kiście huby na drzewie. Urzędy tak
    > mają - jak tylko zoczą pole do wyrwania kasy, to mnożą się na potęgę.

    jak na niebie jest 10 samolotów pelna zgoda. Jak jest 10 tysiecy - juz nie
    za bardzo...

    > A przewozy komercyjne (lotnicze, morskie, czy lądowe) - pasażerowie sami
    > powinni znać kwalifikacje (doświadczenie, osiągnięcia czy też dowolny i
    > dobrowolny certyfikat dowolnej niezależnej organizacji) i móc wybierać
    > pilota z którym polecą.

    Oczywiście. Bo jak wiadomo ludzie zawsze wybierają jakośc nad cenę...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 42. Data: 2013-11-14 12:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    następuje:

    > 1. Kwalifikacjami "swojego" pilota, który umiejętnie zejdzie tamtemu z

    Rewelacja :)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 43. Data: 2013-11-14 12:17:20
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-14 12:00, Budzik pisze:

    > Oczywiście. Bo jak wiadomo ludzie zawsze wybierają jakośc nad cenę...

    Patrz mój sąsiedni post w tym samym wątku. Ci gorsi będą naturalnie i
    skutecznie eliminowani. Pasażerowie też ;) .

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 44. Data: 2013-11-14 13:31:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Patrz mój sąsiedni post w tym samym wątku. Ci gorsi będą naturalnie i
    > skutecznie eliminowani. Pasażerowie też ;) .

    Zdajesz sobie sprawe, ze jak zderza sie dwa samoloty to nie gina tylko ci
    od złego pilota?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 45. Data: 2013-11-14 15:11:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-14 12:01, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Rewelacja :)

    Proponuję to rozszerzyć - po co karać ulicznych snajperów. Dowalić
    przechodniom karę, że się nie wygimnastykowali i nie uciekli przed kulami :)

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2013-11-14 15:30:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-14, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >>> 1. Kwalifikacjami "swojego" pilota, który umiejętnie zejdzie tamtemu z

    > Proponuję to rozszerzyć - po co karać ulicznych snajperów. Dowalić
    > przechodniom karę, że się nie wygimnastykowali i nie uciekli przed kulami :)

    http://youtu.be/eIm2zEz-t98?t=1h19m30s

    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 47. Data: 2013-11-14 17:48:40
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-14 15:11, Liwiusz pisze:

    > Proponuję to rozszerzyć - po co karać ulicznych snajperów. Dowalić
    > przechodniom karę, że się nie wygimnastykowali i nie uciekli przed
    > kulami :)

    A gdzieś Ty się doczytał, że proponuję niekaranie sprawców wypadków?
    Liwiuszu - załamujesz mnie. Odkąd przeszedłeś na ciemną stronę mocy, to
    wywróciło Cię na lewą (!) stronę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.