  • 1. Data: 2013-11-07 09:37:14
    Temat: Re: Oczyszczanie klimatyzacji przez ozonowanie - jak działa?
    Od: d...@o...eu

    W dniu piątek, 13 czerwca 2008 13:34:32 UTC+2 użytkownik Marcin Narzynski napisał:
    > Witam,
    >
    > Czy oczysczał ktoś z Was klimatyzację przez ozonowanie? Warszaty chcą za tę
    > metodę 2x więcej niż "tradycyjnie". Czy warto wydać więcej?
    >
    > MN

    Pewnie że warto ale tylko sprawdzoną technologią. Jeśli odgrzybiać klimę to
    generatorem ozonu o dużej i udokumentowanej wydajności. Taki sprzęt produkuje firma
    BLUE PLANET
    O ozonowaniu i urządzeniach nie tylko do auta możesz poczytać na www.ozon.media.pl
    lub wwww.blueplanet24.pl

  • 2. Data: 2013-11-07 09:42:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 07 Nov 2013 00:37:14 -0800 osobnik zwany
    daniel.swietlinski napisał:

    > Pewnie że warto ale tylko sprawdzoną technologią.

    tak sprawdzoną, że 5 lat już ozonują a dalej śmierdzi

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-11-07 11:00:28
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Potwierdzam, jedynie chemia na wymiennik ciepla, nic innego nie dziala.