    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: konwerter e27 -> r7s?
    Date: Sun, 26 Sep 2010 13:19:21 -0700 (PDT)

    Bo tak juz od dluzszego czasu mysle nad zbudowaniem sobie zyrandola na
    patyczki halogenowe i jako ze ze mnie esteta kiepski to i
    zaprojektowac ladnego nie umiem.

    Wiec postanowilem sobie skrocic droge szukajac konwertera
    pozwalajacego zalozyc do zwyklej oprawki zarowkowej patyczek
    halogenowy.

    Widzial ktos takie cos?

    Nie powinno byc drogie i raczej powinno byc proste bo tylko gwint
    jakis pałąk i masa certyfikatow :)

    Googlalem ale ni w zab takiego czegos. O tym ze kinkietu ladnego na
    halogeny znalezc sie nie daje juz nie wspominam.

    Zreszta jak mi ktos pokaze ladny kinkiet w ktorym swietlowka rurkowa
    (spiralna sie malo liczy bo skrecenie rurki jej psuje sprawnosc)
    wyglada ladnie to sie zdziwie.