  • Data: 2010-09-27 08:35:30
    Temat: Re: konwerter e27 -> r7s?
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Wrz, 23:12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > ale to takie nieekologiczne :-)

    ;)

    > Ale mozna spytac o cel ?
    > Chcesz koniecznie na patyczek, choc to brzydko ?
    > Lubisz halogenowe swiatlo, ale musi byc patyczek ?

    Lubie halogenowe swiatlo ale jak widze ceny zarowek z halogenem w
    bance to odechciewa mi sie byc jeleniem placacym 10x tyle za to co
    dotychczas.
    I po prostu chcialbym miec pod przelacznikiem wybor:
    -swietlowka tanio i jasno
    -halogen drozej, jasno i dobre swiatlo.

    > Postuluje to od dawna. Projektanci postawieni w nowej rzeczywistosci
    > beda musieli cos wymyslic :-)

    No ale narazie nie wymyslaja. Masa punktowych halogenow ktore moca
    sumaryczna doganiaja byle 100-ke a oswietlaja pokoj jak nabrzeze
    portowe (ale takie niegdysiejsze, dzis nawet nabrzeza sa dobrze
    oswietlone :) )

    > Do czytania czy oswietlenia ogolnego ?
    Do zestawiania kolorowych kamyczkow, do siedzenia ze znajomymi, do
    zabawy z dzieckiem.

    > Moze po prostu zwykly prosty plaski plafon na sciane ?

    No wlasnie one swieca "punktowo" a ja bym chcial tak ogólnie jak
    prosty zyrandol na srodku pokoju. Zreszta taki konwerter sprawdzi sie
    w wielu miejscach (o ile nie zdelegalizuja :) )

    >Albo cos takiego:
    >http://allegro.pl/kinkiet-mosiezny-sevinc-2065-2a-m
    osiadz-i1232509024...
    >Zarowki ? A gdyby tak