  • 11. Data: 2012-07-25 22:41:39
    Temat: Re: koniec kratek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 21:43:43 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Oboje jeździmy firmowymi, zawsze w celu osiągnięcia przychodu.
    > Jak nie dojedziemy do roboty, to przychodu nie będzie. ;-)

    A po robocie odstawiacie na parking i do sklepu jedziecie prywatnym ? :-P

    > Tyle że przyjeżdżają ze 2h za późno.

    Kuszetka przyjezdza 6:42. To by bylo chyba w sam raz ?

    J.

  • 12. Data: 2012-07-25 22:52:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    e.net...

    > A po robocie odstawiacie na parking i do sklepu jedziecie prywatnym ? :-P

    Zdarza się.
    Ale częściej zatrzymujemy się po drodze z pracy.
    Zresztą w hipermarkecie też kupujemy na potrzeby firmy. ;-)

    > Kuszetka przyjezdza 6:42.

    Chodzi głównie o kierunek DO Krakowa.

  • 13. Data: 2012-07-26 00:06:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Myjk

    > Ej, trollować to trzeba umić. :P

    Nie przesadzaj, IMHO J.F to dobry troll. :>

    --
    ignorance is bliss

  • 14. Data: 2012-07-27 19:03:16
    Od: R2r <b...@a...pl>