  • 11. Data: 2010-06-10 23:18:55
    Temat: Re: komu felgi 20"... komu?
    Od: to <t...@a...xyz>

    jarek wrote:

    > Ciekawa teoria, pozycz mi auto na godzinke, sie zdziwisz :) Jedyne
    > oponki jakie wytrzymuja u nas to Michelin, ale cena najczesciej
    > powala...

    Nie powiem, ze nigdy felgi nie pokrzywiłem, ale gdyby to były 18, to bym
    krzywił pewnie co tydzień.

  • 12. Data: 2010-06-10 23:19:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    DoQ wrote:

    > Nie pytales o wymiar.
    > 235/80/16 tez tak szybko rozwalisz?;)

    Standard: 205/55. W ciągu ostatnich 2 lat pokrzywiłem felgę tylko 3
    razy. ;)

  • 13. Data: 2010-06-10 23:22:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    to pisze:

    > Standard: 205/55. W ciągu ostatnich 2 lat pokrzywiłem felgę tylko 3
    > razy. ;)

    Ja co sezon krzywie jedną z 225/45/17, choc ta zima byla łaskawa i
    wszystkie okazaly się proste na wiosne;>

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 14. Data: 2010-06-10 23:51:20
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    bratPit pisze:
    > Witajcie,
    > dla miłośników dużych felg cyknąłem dziś na szybko komórką efekt
    > konfrontacji 20" felg z polskimi trasami...
    > http://tinyurl.com/383vh24
    > duże felgi sa może i ładne ale nie da się na nich u nas jeździć :/

    To raczej nie problem wielkości felg, a jazdy ze zbyt niskim ciśnieniem.
    U siebie na 18" mam jeszcze niższy profil opony i jakoś nigdy tak opony
    nie popsułem, chociaż też w dziury wpadam.

    Za to na 13" w cieniasie udało mi się tak oponę załatwić nie raz, tyle
    że ja tam pompuję koła sporo mniej niż teoretycznie się powinno, to i
    mam takie atrakcje.

  • 15. Data: 2010-06-11 01:07:35
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 10 cze 2010 o 22:58 GMT, CUT napisał(a):

    > Ja mam 245/40R18 (identyczny profil) i takich problemów nigdy nie miałem

    Ale u Ciebie opona jest grubsza o cal, spora roznica... ten sam profil, ale
    tam jest R20, a Ty masz R18

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 16. Data: 2010-06-11 07:58:18
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Nie pytales o wymiar.
    > 235/80/16 tez tak szybko rozwalisz?;)

    Masz racje, myslalem raczej o 215/55

    Jarek

  • 17. Data: 2010-06-11 08:10:25
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > Nie powiem, ze nigdy felgi nie pokrzywiłem, ale gdyby to były 18, to
    > bym krzywił pewnie co tydzień.

    Nie ma szans.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 18. Data: 2010-06-11 08:56:11
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 11 cze 2010 o 01:07 GMT, Brzezi napisał(a):

    > Ale u Ciebie opona jest grubsza o cal, spora roznica... ten sam profil, ale
    > tam jest R20, a Ty masz R18

    Glupoty napisalem, chyba troche za pozno bylo na logiczne myslenie... :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 19. Data: 2010-06-11 09:01:23
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    bratPit pisze:
    > duże felgi sa może i ładne ale nie da się na nich u nas jeździć :/

    Da się tylko trzeba uważać, tylko wtedy co to za frajda jest?

    --
    krzysiek82

  • 20. Data: 2010-06-11 09:03:13
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Standard: 205/55. W ciągu ostatnich 2 lat pokrzywiłem felgę tylko 3
    > razy. ;)

    hmm jak Ty to robisz :)?

    --
    krzysiek82