  • 21. Data: 2013-07-01 18:51:01
    Temat: Re: komisy Gsm
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    > Pewnie jak firmy odzieżowe mają marże po min. 100%

    Chciałem spytać, jaką alternatywną matematykę należy zagonić do roboty, by
    mieć marżę 100% lub większą...

    > dystrybutorą

    ... ale jakoś mi się odechciało.

  • 22. Data: 2013-07-01 19:54:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-01 18:51, Andrzej pisze:

    > Chciałem spytać, jaką alternatywną matematykę należy zagonić do roboty, by
    > mieć marżę 100% lub większą...

    Trzeba było wyjaśnić, jak już bardzo chciałeś. Pewnie chodziło o
    narzut - zasadniczo mylić się tego nie powinno, ale większość
    wie o co chodzi.

  • 23. Data: 2013-07-03 14:16:19
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Trzeba było wyjaśnić, jak już bardzo chciałeś.

    Taa? Gdzie ja niby chce cos wyjasniac?
    Wychodzi na to, ze poprzednik nie umie pisac, a ty - czytac. Swego czasu
    bylibyscie piekna para w milicji.

    > Pewnie chodziło o narzut - zasadniczo mylić się tego nie powinno

    Znaczenia slow nie powinno sie mylic nigdy, nie zasadniczo. Uzywanie slow,
    ktorych sie nie rozumie, tez wystawia uzywajacemu ladna laurke.

    > ale większość wie o co chodzi.

    Najglupsze wytlumaczenie swiata. Typowe dla ciebie.

  • 24. Data: 2013-07-03 14:34:01
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-07-03 14:16, Andrzej pisze:

    > Taa? Gdzie ja niby chce cos wyjasniac?

    Ano tak, przecież to tylko czepiactwo dla zasady.

    > Wychodzi na to, ze poprzednik nie umie pisac, a ty - czytac. Swego czasu
    > bylibyscie piekna para w milicji.

    Idąc tym tropem to zdecydowanie bardziej byś nadawał na jakiegoś
    tępego ormowca, niż na milicjanta.

    > Znaczenia slow nie powinno sie mylic nigdy, nie zasadniczo. Uzywanie slow,
    > ktorych sie nie rozumie, tez wystawia uzywajacemu ladna laurke.

    Ja na razie to sobie wystawiasz :)

    > Najglupsze wytlumaczenie swiata. Typowe dla ciebie.

    Ja mam szansę na poprawę, a Tobie tak zostanie :>

  • 25. Data: 2013-07-03 18:03:52
    Temat: komisy Gsm
    Od: y...@g...com

    > Na czym polega fenomen komisów z telefonami? Gdy się chce u nich sprzedać
    > telefon, to proponują nawet za nową sztukę jakieś śmieszne pieniądze, za
    > to wystawią go później z marżą dochodzącą do 100%.
    > Kto i dlaczego tam jeszcze kupuje?

    Pytasz serio czy to prowokacja a już sam dawno znasz odpowiedź? ;)

    Ponieważ może "coniektórym" bardzo "się opłaca" sprzedać SZYBKO
    i bez sprawdzania personaliów?
    Samo to może o wiele ważniejsze niż cena? ;)

  • 26. Data: 2013-07-04 10:37:01
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Andrzej nabazgrał(a):

    > Wychodzi na to, ze poprzednik nie umie pisac, a ty - czytac. Swego czasu
    > bylibyscie piekna para w milicji.

    A ty byłeś w ORMO

  • 27. Data: 2013-07-04 10:38:48
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Andrzej nabazgrał(a):

    > Chciałem spytać, jaką alternatywną matematykę należy zagonić do roboty, by
    > mieć marżę 100% lub większą...

    To nie takie trudne ale widać przerasta to twój mały móżdżek:

    Marża brutto% = (Sprzedaż - Koszty rodzajowe)

  • 28. Data: 2013-07-04 12:52:24
    Od: "frajer bez samochodu" <n...@n...org>

    Użytkownik <y...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    Ponieważ może "coniektórym" bardzo "się opłaca" sprzedać SZYBKO
    i bez sprawdzania personaliów?
    Samo to może o wiele ważniejsze niż cena? ;)

    Jaki chciałeś być cwany, ale Ci nie wyszło.
    Podpisujesz umowę i legitymujesz się dowodem, no chyba że jesteś mistrzem
    fałszerstwa i chodzisz tam z podrobionym, to szacun.