  • 1. Data: 2013-06-25 08:42:49
    Temat: Gdzie opłaci się przenieść numer z orange mix?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Kończy się mix w orange i gdzie się przenieść aby:
    1. wziąć nowy telefon/smartfon w dobrej cenie,
    2. mieć pakiet SMS'ów do wszystkich (najlepiej w cenie)
    3. wydać 30-40 zł/mc.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2013-06-25 09:45:50
    Temat: Re: Gdzie opłaci się przenieść numer z orange mix?
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    --=olo=-- nabazgrał(a):

> [...]
    > 1. wziąć nowy telefon/smartfon w dobrej cenie,
    > 2. mieć pakiet SMS'ów do wszystkich (najlepiej w cenie)

    Tam gdzie ma się zasięg, logo operatora bardziej się podoba, użyć googla do
    identyfikacji potencjalnego opka ...

  • 3. Data: 2013-06-25 10:18:10
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Tam gdzie ma się zasięg, logo operatora bardziej się podoba, użyć googla
    > do identyfikacji potencjalnego opka ...

    zasięg jest - duże miasto, logo mi obojętne, oferty przeglądam, ale może
    ktoś już zapoznawał się z tematem i rozkminił

    --=olo=--

  • 4. Data: 2013-06-25 15:45:39
    Od: "Serdemol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości

    > zasięg jest - duże miasto, logo mi obojętne, oferty przeglądam, ale może
    > ktoś już zapoznawał się z tematem i rozkminił
    >
    > --=olo=--

    Ja rozkminowywałem, ale kminowato kminowało się i zakminowałem się.