  • 1. Data: 2013-06-24 09:51:42
    Temat: Bramka sms - na cały świat
    Od: "Radim" <W...@w...pl>

    Czy jest jakaś strona (strony?) gdzie można wysyłać sms z bramki operatora?

    Chodzi mi o to, że np. chcę wysłać sms do kogoś w Estonii albo we Francji.
    I chciałbym to zrobić z bramki tamtejszego operatora.
    Wyobrażam to sobie tak:
    a. wchodzę na stronę:
    http://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=pho
    nenr
    Tutaj mam numer w jakiej jest sieci
    b. wchodzę na stronę operatora, który ma bezpłatną bramkę sms
    c. wysyłam darmowego sms-s

    ps. W Polsce plus, orange mają takie bramki i działa to poprawnie.
    Mogę bez problemu wysłać 2 lub 3 sms dziennie do znajomej za darmo.