eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingkolizje 2dkolizje 2d
  • X-Received: by 10.49.61.234 with SMTP id t10mr3821043qer.16.1366967750670; Fri, 26
    Apr 2013 02:15:50 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.61.234 with SMTP id t10mr3821043qer.16.1366967750670; Fri, 26
    Apr 2013 02:15:50 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!gp5no3744778qab.0!news-out.g
    oogle.com!ef9ni16888qab.0!nntp.google.com!gp5no7115117qab.0!postnews.google.com
    !glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 26 Apr 2013 02:15:50 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.61.71.215;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 31.61.71.215
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: kolizje 2d
    From: firr kenobi <p...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 26 Apr 2013 09:15:50 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:202849
    [ ukryj nagłówki ]

    ostatnio pisze swoj kolejny prototyp
    strzelanka 2d (idzie jak po grudzie - czyli
    do przodu ale wolno i ciezko) i dotarlem mw
    do momentu w ktorym warto by zrobic kolizje,

    chodzi o to by zrobic to jakos w miare wyglednie
    ale tez sie nad tym za bardzo nie nameczyc bo
    znowu, mimo ze problem jest prosty, jest tu jednak
    wiele subtelnosci i 50 (do wyboru) sposobow zrobienia
    jednej rzeczy

    do tej pory jakos w zyciu kolizji sie
    za duzo nie napisalem (glownie dlatego
    ze w pisaniu gier sporo jest do
    przetrenowania jeszcze przed samymi
    kolizjami) tj mam gdzies kod sprezystych
    zderzen kulek, pisany dostyc dawno temu

    https://dl.dropboxusercontent.com/u/42887985/kulki2d
    .zip

    ale teraz potrzebuje czegos innego: statki w grze
    sa w przyblizeniu trojkatami (lecacymi do przodu
    z jakas predkoscia v w przyblizeniu 5 pixów)
    i zderzenia powinny wygladac nie tak jak z kulkami
    tj sprezyscie i radialnie tylko bardziej adekwatnie
    do sytuacji - ccos moze bardziej jak w fizyce
    trojkatnych klocków zderzajacych sie na stole
    - jak to zrobic ? (sensowne uwagi mile widziane -
    buce i barany off)

    fir



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: