eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingkolizje 2dRe: kolizje 2d
  • Data: 2013-04-26 15:52:17
    Temat: Re: kolizje 2d
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > do sytuacji - ccos moze bardziej jak w fizyce
    > trojkatnych klocków zderzajacych sie na stole
    > - jak to zrobic ? (sensowne uwagi mile widziane > buce i barany off)
    >

    w sumie za bardziej precyzyjny przypadek tez mozna
    by sie zabrac - np odbijanie sie sprezystego
    poligona od sciany. Rozumiem ze miedzy trojkątem
    a poligonem moze nie byc wiekszej roznicy -
    pytanie z pogranicza fizyki i programowania:
    rozumiem ze w momencie kolizji za input wystarczy
    numer kolidujacego wiezcholka i wektor predkosci
    (oraz predkosc obrotu) calejbryły, Czy z tego da sie wydedukować nową predkośc i nowa
    predkosc
    obrotu? jakis konkretny wzorek/kawalek kodu?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: