  • 11. Data: 2010-10-19 21:46:54
    Temat: Re: koleś go bardzo nie chce sprzedać ;)
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > chciał zabawnie, żeby reklamę zrobić po forach, a wyszło sztucznie,

    Sorry, ale nie rozumiem Waszej ironii i zgryzliwosci... IMHO, nawet
    zakladajac (czego nie mozna wykluczyc), ze to hadnlarz ktory zamowil tekst u
    kogos, kto umie cos napisac - to i tak uwazam pomysl za rewelacyjny. Tekst
    napisany fajnie, interesujacy i zabawny. Nawet nie szukajac takiego auta
    wzubudza moje zainteresowanie i wyroznia sie na ogromny plus sposrod tysiecy
    "niebitych igieł w dizlu"...
    Jak dla mnie bomba (co do samochodu sie nie wypowiadam, bo to nie moj klimat
    i nawet nie wiem czy jest wart tyle ile go wyceniono).

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 13 656 zdjęcia z 19 krajów.

  • 12. Data: 2010-10-19 22:15:04
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-19 20:40, bratPit pisze:

    > chciał zabawnie, żeby reklamę zrobić po forach, a wyszło sztucznie,
    >
    > brat

    Kup tego Mustanga, a będziesz miał żonę :D

  • 13. Data: 2010-10-19 22:24:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-19 20:20, wiki pisze:
    > http://otomoto.pl/ford-mustang-C15739979.html
    >
    > przeczytajcie opis ;)

    Taa, mustang z 1995 roku to iscie kultowe auto i warte takich wypocin,
    ROTFL.

  • 14. Data: 2010-10-19 22:25:51
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-19 22:24, neoniusz pisze:

    > Taa, mustang z 1995 roku to iscie kultowe auto i warte takich wypocin,
    > ROTFL.

    Czepiasz się, dla właściciela pewnie jest/było szczytem marzeń.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 15. Data: 2010-10-19 22:29:52
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > Jak dla mnie bomba (co do samochodu sie nie wypowiadam, bo to nie moj
    > klimat i nawet nie wiem czy jest wart tyle ile go wyceniono).

    to jest mój odbiór tego ogłoszenia, było w przeszłości parę podobnych ofert
    m.in. Omega kogoś z RMFu, Passat z niemieckiej Policji i inne, każde jednak
    z tamtych było właśnie oryginalne - z pomysłem od początku do końca, to dla
    mnie na odległość jest zwyczajnie kopiowaniem na "siłę" takich pomysłów, po
    prostu tego (tekstu) nie kupuję, kolejne akapity niby są zabawne ale w
    całości przeczą sobie, gość złapał na auto (będące spełnieniem jego marzeń)
    żonę a ta teraz każe mu je sprzedać... coś nie ten tego z żoną? pantoflarz?
    efektu marketingowego nie można odmówić skoro o tym rozmawiamy, ale forma
    dla mnie mizerna,

    brat

  • 16. Data: 2010-10-19 22:38:05
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-19 20:25, Olek pisze:

    > stary tekst cwaniaczków handlujących autami "wcalę nie muszę go
    > sprzedawać" u wielu naiwnych osób powoduje myślenie w stylu "oj jak tak
    > mówi to na pewno to auto jest super" :)

    wiesz.. w tego typu autkach często jest tak że sprzedający jest np.
    zmuszony sprzedać autko, choć wcale nie chce. Ja tak miałem niestety.
    Wcale nie oznacza to automatycznie że autko to złom.
    Ktoś kto np. zachwyca się "piękną" Astrą tego nie zrozumie.

    Przyznam że historia tego gościa jednak jest z dupy wzięta.
    Już widzę ten magnetyzm mustanga V6 ;-) hehe

    pozdrawiam
    mario

  • 17. Data: 2010-10-19 22:39:18
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-19 20:44, Waldek Godel pisze:

    > no co ty.. .a tupot całych 147 koni mechanicznych ci tego nie wynagrodzi???
    > Szaleństwo w oczach, zwłaszcza jak diesle go będą wyprzedzać :-)

    V6tki nie kupuje się po to by szaleć ale by w miarę oszczędnie się
    poruszać. Sam kiedyś kupiłem Camaro V6 bo nie było mnie stać na
    utrzymanie V8.

    pozdrawiam
    mario

  • 18. Data: 2010-10-19 22:41:08
    Od: Mario <c...@o...pl>

    > Taa, mustang z 1995 roku to iscie kultowe auto i warte takich wypocin,
    > ROTFL.

    I to jeszcze V6 :-) ROTFL x2

    pozdrawiam
    mario

  • 19. Data: 2010-10-19 22:46:24
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-10-19 22:39, Mario pisze:

    > V6tki nie kupuje się po to by szaleć ale by w miarę oszczędnie się
    > poruszać. Sam kiedyś kupiłem Camaro V6 bo nie było mnie stać na
    > utrzymanie V8.

    No niby racja, ale to tak jakbyś napisał, że jak kogoś nie stać na
    Rolls-Royce'a to kupuje Jaguara :)

  • 20. Data: 2010-10-19 23:00:30
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ten tego z żoną? pantoflarz?
    > efektu marketingowego nie można odmówić skoro o tym rozmawiamy, ale forma

    do coupe ciężko sie pakuje dziecko w foteliku. Może on o czymś nie wie? :)

    Jacek