  • 1. Data: 2010-10-19 09:46:00
    Temat: [PRESS] Szef warsztatu pozyczał samochody klientow
    Od: "mario" <c...@W...gazeta.pl>

    To pewnie odosobniony przypadek... ;)

    35,Wlasciciel_warsztatu_szalal_po_miescie_autami_kli
    entow.html

    " 20-letniemu właścicielowi warsztatu samochodowego z Bielan grozi kara 5 lat
    więzienia za "pożyczanie" samochodów klientów i okradanie innych aut.

    Paweł W. kilka tygodni temu, jadąc samochodem klientki, spowodował kolizję i
    uciekł z miejsca zdarzenia. Szybko został zatrzymany przez policjantów z
    Bielan. Przyznał się do winy i dobrowolnie poddał karze, m. in. zobowiązał się
    zwrócić 17 tys. złotych właścicielce auta, którą na takie właśnie straty naraził.

    W miniony weekend historia się powtórzyła. Właściciel warsztatu znów wziął
    samochód klienta bez jego zgody. Tym razem 20-latek wraz z kolegami szał po
    ulicach Bielan oplem corsą, należącym do firmy ochroniarskiej. Przy ulicy
    Doryckiej ukradł elementy z zaparkowanej tam skody i na dodatek ja uszkodził.
    Uciekając zgubił jednak dowód rejestracyjny opla. Znalazła go i przekazała
    policji znalazła właścicielka uszkodzonej skody.

    Kilka godzin później Paweł W. został zatrzymany. Jak się okazało był pijany.
    Trafił do policyjnego aresztu z zarzutami krótkotrwałego użycia samochodu oraz
    uszkodzenia i kradzieży elementów ze skody. Teraz grozi mu kara do 5 lat
    pozbawienia wolności."

    Pozdrawiam
    mario

  • 2. Data: 2010-10-19 09:52:49
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-10-19 09:46, mario wrote:
    > To pewnie odosobniony przypadek... ;)
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,85325
    35,Wlasciciel_warsztatu_szalal_po_miescie_autami_kli
    entow.html

    pracowałem kiedyś obok warsztatu i normalną rzeczą było "kręcenie
    bączków" na placu, albo darcie opon, szczególnie jak ktoś zostawił
    lepszej klasy auto... tyle się naoglądałem, że boję się teraz zostawiać
    swoją brykę w jakimkolwiek warsztacie. Przy okazji patrzę mechanikom na
    ręce, bo z tym też jest różnie.

  • 3. Data: 2010-10-19 13:22:54
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Slynny dzidek bmw (wpisac na youtube)? :)

    Ja zostawiam u mechanika ktory swoje lata mlodosci ma juz za soba i na pewno
    auto jest w bezpiecznych rekach, zreszta zadne to audi R8 bym sie bal dodatkowo
    :P