    From: Mario <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: koleś go bardzo nie chce sprzedać ;)
    Date: Tue, 19 Oct 2010 22:38:05 +0200

    W dniu 2010-10-19 20:25, Olek pisze:

    > stary tekst cwaniaczków handlujących autami "wcalę nie muszę go
    > sprzedawać" u wielu naiwnych osób powoduje myślenie w stylu "oj jak tak
    > mówi to na pewno to auto jest super" :)

    wiesz.. w tego typu autkach często jest tak że sprzedający jest np.
    zmuszony sprzedać autko, choć wcale nie chce. Ja tak miałem niestety.
    Wcale nie oznacza to automatycznie że autko to złom.
    Ktoś kto np. zachwyca się "piękną" Astrą tego nie zrozumie.

    Przyznam że historia tego gościa jednak jest z dupy wzięta.
    Już widzę ten magnetyzm mustanga V6 ;-) hehe

    pozdrawiam
    mario