  • 71. Data: 2013-01-26 13:52:56
    Temat: Re: kodowanie haseł
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Mon, 21 Jan 2013 22:46:29 +0000 (UTC), "Stachu 'Dozzie' K."
    <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:
> [...]
    a to
    > do gmaila, a to do forów dyskusyjnych, do fejsbóka, do serwisów z
    grami
    > i tak dalej.
    > Niestety społeczeństwo mamy (my, znaczy świat) informatycznie
    > niedouczone. Ludzie nie rozumieją zagrożeń wynikających z
    powtarzania
    > tego samego hasła w wielu miejscach (nie wypracowaliśmy jeszcze
    intuicji
    > związanej z internetem), nie wiedzą o istnieniu managerów haseł, nie
    > umieją z nich korzystać (kopia zapasowa na osobnym medium anyone?).

    Nie wiem ile mam kont w sieci z hasłem, ale pewnie koło 50 lub
    więcej. Mam pamiętać 50 haseł? Daj spokój.

    RW

  • 72. Data: 2013-01-26 18:12:29
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 2013-01-26 13:45, Roman W wrote:
    > administracja
    > chce
    > straci
    >
    > Jakbym mógł zarobić 10mln USD sprzedając poufne dane, to guzik by mnie
    > obchodziło bycie skończonym w zawodzie. ..

    No coz, swiadczy to tylko o tobie.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 73. Data: 2013-01-26 18:22:15
    Od: Marek Borowski <m...@...borowski.com>

    On 2013-01-24 13:35, M.M. wrote:
    > Co zrobić gdy wymagającemu klientowi to nie wystarcza?
    A jesli klientowi nie podoba sie iz nie jesz gowna to tez bedziesz sie
    staral go zadowolic ? Generalnie zawsze jest ktos zaufany. Jesli dane sa
    naprade krytyczne to do ich przetwarzania stosuje sie tzw. kancelarie
    tajne gdzie w klatce faradaya stoja komputery odizolowane od swiata, zas
    dostep do tego pomieszczenia jest scisle limitowany i monitorowany.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 74. Data: 2013-01-27 01:48:36
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sat, 26 Jan 2013 18:12:29 +0100, Marek Borowski
    <m...@...borowski.com> wrote:
    > No coz, swiadczy to tylko o tobie.

    No tak, nie zrozumiałeś.

    RW

  • 75. Data: 2013-01-27 01:52:48
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 26/01/2013 12:45, Roman W wrote:
    > straci
    >
    > Jakbym mógł zarobić 10mln USD sprzedając poufne dane, to guzik by mnie
    > obchodziło bycie skończonym w zawodzie. ..

    Może tyle nie dają...

  • 76. Data: 2013-01-27 09:21:44
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu sobota, 26 stycznia 2013 18:22:15 UTC+1 użytkownik Marek Borowski napisał:
    > A jesli klientowi nie podoba sie iz nie jesz gowna to tez bedziesz sie
    > staral go zadowolic ?
    Do rzeczy :D

    > Generalnie zawsze jest ktos zaufany.
    Nie ma chocby z zalozenia. Zakladamy ze nieuczciwy administrator
    moze wykrecic dysk i pojsc z nim do domu, albo moze wgrac swoj
    skrypt do systemu.

> [...]
    > tzw. kancelarie tajne gdzie w klatce faradaya stoja komputery
    > odizolowane od swiata, zas dostep do tego pomieszczenia jest
    Jakies tansze rozwiazania w miare dobre?