eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingkodowanie haseł › Re: kodowanie haseł
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: Marek Borowski <m...@...borowski.com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: kodowanie haseł
    Date: Sat, 26 Jan 2013 18:22:15 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <ke13cb$ulh$1@news.task.gda.pl>
    References: <kdh7i5$ol5$1@node1.news.atman.pl> <s...@j...net>
    <9...@g...com>
    <s...@j...net>
    <f...@g...com>
    <s...@j...net>
    <f...@g...com>
    <s...@j...net>
    <4...@g...com>
    <s...@j...net>
    <0...@g...com>
    <s...@j...net>
    <8...@g...com>
    <s...@j...net>
    <9...@g...com>
    <s...@j...net>
    <3...@g...com>
    <s...@j...net> <kdqvdl$i1f$1@news.task.gda.pl>
    <3...@g...com>
    <kdr4q6$vgr$1@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 82-210-183-160.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1359220939 31409 82.210.183.160 (26 Jan 2013 17:22:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 26 Jan 2013 17:22:19 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130107
    Thunderbird/17.0.2
    In-Reply-To: <4...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:201821
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-01-24 13:35, M.M. wrote:
    > W dniu czwartek, 24 stycznia 2013 12:09:55 UTC+1 użytkownik Marek Borowski napisał:
    >>> Druga sprawa to problem nieuczciwego administratora. Jak sie zawodowcy
    >>> przed tym bronia? Algorytm jest super dobry, ale zanim dane zostana
    >> Administrator nie zarabia n*srednia krajowa dlatego ze administracja
    >> jest trudna, a raczej dlatego iz jest to osoba zaufania. Jak ktos chce
    >> przytanic i zatrudnia na tej pozycji przypadkowych ludzi to jego
    >> problem. Profesjonalny administrator zdaje sobie sprawe iz jak straci
    >> zaufanie to jest skonczony w zawodzie.
    > Co zrobić gdy wymagającemu klientowi to nie wystarcza?
    A jesli klientowi nie podoba sie iz nie jesz gowna to tez bedziesz sie
    staral go zadowolic ? Generalnie zawsze jest ktos zaufany. Jesli dane sa
    naprade krytyczne to do ich przetwarzania stosuje sie tzw. kancelarie
    tajne gdzie w klatce faradaya stoja komputery odizolowane od swiata, zas
    dostep do tego pomieszczenia jest scisle limitowany i monitorowany.


    Pozdrawiam

    Marek








Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: