  • 31. Data: 2012-03-06 21:41:15
    Temat: Re: klopoty
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 06.03.2012 22:14, BQB pisze:
    > te tanie zasilacze

    Właśnie dyskusję zaczęlismy od zasilaczy z wysokim współczynnikiem
    optymizmu, prawda?

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 32. Data: 2012-03-06 22:06:45
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 06 Mar 2012 09:57:20 +0100, Tom01 napisał(a):

> [...]
    > biurowych, przez takie do grania z pół metrowymi kartami graficznymi, po
    > silne stacje robocze. Mierzyłem też, choć wykraczają poza definicję
    > "peceta", również serwery z dwoma Xeonami, dwoma zasilaczmi na których
    > stało napisane nawet 750W na każdym i 6 dyskami 15 000 obr.
    >
    > ŻADEN nie ciągnął więcej jak 200-250W. Najczęściej dużo mniej. Standard
    > typowego domowego peceta z normalnymi dyskami i przeciętną grafiką to
    > 50-120W, raczej w stronę tych początkowych wartości. Nie wiem co trzeba
    > wsadzić do środka żeby ciągnął więcej. Chyba grzejnik olejak. :)

    Mówisz o standardowej pracy, kiedy przyciśnięcie procesora i karty grafiki
    jest stosunkowo niskie, czy pod obciążeniem? Przy czym pod terminem
    ,,obciążenie" nie mam na myśli zażynających wszystko benchmarków - ot
    odpalisz dość wymagającą grę.

    Ja u siebie mam OCZta z 80+ certyfikatem, na tabliczce niby 700W. Zawsze się
    w takich sytuacjach zastanawiam, czy to jest 700W brane z sieci, czy 700W,
    które realnie nowy zasilacz z siebie potrafi wydobyć. Ciągnąc z sieci
    odpowiednio więcej - wiadomo, że jakieś straty będą.

    U mnie masz:
    - Core 2 Duo E8400 goniony z 3,0 na 3,9 GHz
    - 8GB ram w 4 modułach DDR2-1066 (taktowanie efektywne wychodzi przy tych
    dzielnikach 1042 MHz)
    - GeForce GTX295
    - płyta główna DFI LanParty P45-T2RS
    - kontroler SATA RAID Adaptec 1430SA
    - 4 dyski twarde Samsunga F3 - 7200 rpm i 1TB każdy
    - 2,5" Samsung 7200 rpm o pojemności 500GB
    - w kieszeni często ląduje kolejny 7200rpm dyszczek 2,5"
    - Creative X-Fi Xtreme Gamer na PCI
    - panel przedni (tam czytnik kart, wyprowadzenie SATA z zasilaniem włącznie,
    często podpięty dodatkowy dysk 3,5" 7200rpm)
    - do kompa wpięte łącznie przynajmniej cztery urządzenia na USB tylko
    ciągnące prąd (sądzę, że w EIZO porty USB są zasilane jednak z zasilacza
    monitorów ;D)
    - wentylatorów wpiętych w płytę czy regulator obrotów łącznie jest 6 sztuk

    Mówisz, że to ciągnie podczas grania 250W? Jakoś mam co do tego wątpliwości.
    Ale zapraszam z miernikiem (i na piwo). :)

    > Ale zasilacze do składaków w handlu widziałem już nawet 1KW. 650W to
    > małe miki. Że tak powiem, standard. :)

    1,1KW to u mnie w pawlaczu leży. Jak się trafi konfiguracja do testów z
    paroma kartami w SLI czy CrossFire, to się może przydać. :D

    (ciach...)

    [ Moje aukcje na Allegro - http://tinyurl.com/al53a ]

  • 33. Data: 2012-03-06 23:34:24
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-03-06 22:41, Tom01 pisze:

    > Właśnie dyskusję zaczęlismy od zasilaczy z wysokim współczynnikiem
    > optymizmu, prawda?

    Późno już, jakoś nie mogę znaleźć, możesz większy fragment zacytować?

  • 34. Data: 2012-03-18 10:00:43
    Od: "Asad10" <asad10_USUN_@NO_SPAMgazeta.pl>

    Donoszę, iż po mwymianie zasilacza komputer chodzi bez uwag.
    A więc to było to!\
    Dziękuję wszystkim i pozdrawiam, Andrzej.