  • 11. Data: 2011-06-14 02:27:54
    Temat: Re: kilka pytań odnośnie sprzęgła
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Natomiast ile jezdzic? wydaje sie ze mozna jezdzic do upadlego, az
    > przestanie
    > dzialac, ale to troche zalezy co dokladnie sie slizga. Z tego co
    > zrozumialem
    > mechanika moze sie slizgac miedzy tarcza i dociskiem, wtedy faktycznie
    > mozesz
    > jezdzic az padnie. Ale rownie dobrze moze byc tak ze docisk z tarcza
    > trzymaja
    > sie dobrze,a slizga sie po zewnetrznych elementach (nie pamietam co
    > dokladnie)

    jakies bzdury piszesz.
    albo sie slizga, abo nie.
    tarcza jest pomiedzy kolem zamachowym a dociskiem. docisk i kolo zamachowe
    sa skrecone na sztywno. uzyj wyobrazni.
    http://www.youtube.com/watch?v=GRDWO5qo_iI
    http://www.youtube.com/watch?v=6BaECAbapRg&NR=1&feat
    ure=fvwp

  • 12. Data: 2011-06-22 13:09:51
    Temat: Kilka pytań odnośnie sprzęgła
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Cześć wszystkim,

    Udało mi się w koncu wymienić to sprzęgło (ja pierdole ! nigdy więcej
    samemu ! noż kurwa mać, jakie to było durne a ile się nakląłem ! -
    jeszcze się bulwersuję), w ostatniej chwili kupiłem przyrząd do
    centrowania tarczy i to mnie chyba uratowało. Problemów z zapieczonymi
    śrubami nie było, bo od czasu wymiany skrzyni minęło stosunkowo niewiele
    czasu. Zdjęć i opisu nie będę zamieszczał, bo dla mnie to był jeden
    wielki chaos... ;) ale tak szczerze, to powiem, że te 400zł na robociznę
    spokojnie bym wyłozył jakbym wiedział, że z tym jest tyle roboty. Teraz
    mnie zastanawia jedna rzecz: sprzęgło, które wyjąłem to był jeszcze
    oryginał. Tarcza jest wyjechana, natomiast łożysko i docisk są (moim
    zdaniem w całkiem dobrej kondycji - i to właśnie chciałbym zweryfikować,
    żeby mieć na przyszłość jak coś się posypie, to bym kupił tylko tarczę
    (znając życie ona najszybciej zejdzie). Pytanie tylko czy takie
    rozwiązanie będzie kompatybilne z tarczą innej firmy? doradźcie mi czy
    się bawić w takie coś czy dać sobie spokój. Fotki:

    http://zapodaj.net/images/5aff56776f13.jpg
    http://zapodaj.net/images/91ca9c8d9abe.jpg
    http://zapodaj.net/images/c5eb786b9413.jpg
    http://zapodaj.net/images/4bc9fc0c15e7.jpg