  • 11. Data: 2012-01-26 10:07:05
    Temat: Re: karta mikroSD class 10 Kingstona dlo Desire HTC
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    SD Tools pokazuje 5.1MB / 18.6MB

    pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-01-26 10:17:42
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    AT nabazgrał(a):

    > SD Tools pokazuje 5.1MB / 18.6MB
    > pozdrawiam

    No to już w normie ... probelemy leżą po stronie tel a nie po stronie karty.

  • 13. Data: 2012-01-26 16:01:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-26 10:11, AT wrote:

    > HTC Desire ma mało pamięci, i zapychając ja zmula,
    > zainstalowałem ROM MIUI z tą kartą obecnie mam 1GB na aplikację
    > działa na tej karcie znacznie lepiej, niż na calss 2 ale chciałem mieć klass
    > 10.
    >
    > Szybkosc karty jest ważna wykorzystując ją jako wirtualną pamięć
    > pozdrawiam

    Czy moglbys napisac jak sprawuje sie to rozwiazanie z pamiecia wirtualna
    w praktyce? Swego czasu mialem Desire i w zasadzie jedyna bolaczka byl
    dla mnie wlasnie brak pamieci na aplikacje.
    Czy po podlaczeniu telefonu do komputera w trybie udostapnienia pamieci
    nie pojawiaja sie zadne kwiatki?

  • 14. Data: 2012-01-26 18:57:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 17:01:05 +0100, atm napisał(a):

    > Czy moglbys napisac jak sprawuje sie to rozwiazanie z pamiecia wirtualna
    > w praktyce? Swego czasu mialem Desire i w zasadzie jedyna bolaczka byl
    > dla mnie wlasnie brak pamieci na aplikacje.

    Dobrze.

    > Czy po podlaczeniu telefonu do komputera w trybie udostapnienia pamieci
    > nie pojawiaja sie zadne kwiatki?

    Nie, udostępniana jest jedynie partycja FAT.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 15. Data: 2012-01-26 19:01:12
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 26 Jan 2012 10:56:19 +0100, AT napisał(a):

> [...]
    ing-speed-fix-59568/

    > Zmieniłem na
    > 2048KB cache
    > wynik
    > 4MB
    > 9MB
    >
    > dla 4096 cache
    > wynik:
    > 4MB
    > 10MB
    >
    > Juz jest lepiej ale dalej do class 10 brakuje :)

    Ale uwzględniasz, że część przepustowości jest kradziona dla SD-EXT?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 16. Data: 2012-01-27 09:25:06
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    > mnie wlasnie brak pamieci na aplikacje.
    > Czy po podlaczeniu telefonu do komputera w trybie udostapnienia pamieci

    Miałem juz kupować HTC Sensation,

    Po zainstalowaniu tej pamięci, nie mam zamiaru bo działa z ROMem MIUI
    rewelacyjnie, nic nie zmula, nagrywanie rozmów działa bez sygnalu
    powiadamiającego rozmówce w obie strony
    Rom ma w stanradzie filtrowanie numerów i sporo ciekawych opcji, nic nie
    muszę doinstalowywać.
    Poza kilkoma niezbędnymi programami min do podglądu kamer i obsługi alarmu
    nic nie muszę doinstalowywać
    chociaż teraz mam 1GB aż na aplikację.

    Nie widze narazie potrzebny zmiany na coś lepszego bo ten działa naprawde
    szybko,
    ale zanim do tego rom-u dotarłem trochę sie na meczyłem
    szkoda mi było wywalac 1k więcej na sensation a prawie byłem zmuszony.

  • 17. Data: 2012-01-27 09:33:46
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    > Ale uwzględniasz, że część przepustowości jest kradziona dla SD-EXT?

    Tego nie brałem pod uwagę, ale po cięzkich bojach w końcu udało się ten
    telefon
    doprowadzić do takiego staniu jak chciałem, taki fajny telefon a tak mało
    ramu dali mu

    Zgrabny, wysoka rozdzielczosc ekrany i szybki z niechęcią chciałem nabyć HTC
    sensation ze względu na wielosc.
    bez tej dodatkowej pamieci ten telefon po zainstalowaniu kilku aplikacji
    wysiadał

    pozdrawiam