  • 21. Data: 2010-09-08 23:21:04
    Temat: Re: kamyczek do ogrodka Cavallino - KIA Ceed :-)
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Sep 2010 14:35:27 +0200, Cavallino wrote:

    >Uparcie nie chcesz przyjąć do wiadomości, że stosowne wykresy już są?

    Nie - pierwsze o tym slysze. Pewnie pisales jak bylem na urlopie.

    No to co - do sadu ?

    J.

  • 22. Data: 2010-09-08 23:34:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i67vug$6ul$1@news.onet.pl...

    > Czyli jak mówiesz moc ta sama tylko przebieg inny?

    Maksymalna moc i moment się zgadza.
    Nie zgadza się tylko przebieg momentu, który miał mieć 255 między 1900 a
    bodajże 4000.
    A po poprawkach przy 1900 ma 160 i dość ostro rośnie dopiero od 2700.
    Może to jest punkt zaczepienia.
    Ale wolę to badać jak już turbina padnie.
    Może akurat się to nie zdarzy.

  • 23. Data: 2010-09-08 23:36:41
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Marcin "Kenickie" Mydlak" wrote:
    > W tym przypadku coś się musiało zmienić i może to być podstawą do dochodzenia
    swoich
    > racji. Dlatego - Cavallino - czekamy na wykresy przed modyfikacją i po.

    Na grupie był link do dyskusji na jakimś forum fanów cee_apostrof_d
    i były tam wykresy. Nowy soft przesuwa krzywą momentu bardzo
    mocno w górę, pogorszenie elastyczności jest stuprocentowe. Ciekawi
    mnie, czy to wpływa na przyśpieszenie 0-100, którym chwalą się
    producenci w danych technicznych. Jak czytałem ten temat, nikt takich
    informacji nie podał. Jeśli max moc i max moment są niezmienione,
    ciężko będzie cokolwiek producentowi udowodnić...

    Jeśli ktoś posiada taką kijankę, niech przed wizytą w serwisie śmignie
    na hamownię, poprosi o zapisanie i wydrukowanie wykresu, zmierzy
    0-100 i zrobi jeszcze raz taki test po zmianie softu. Chętnie poczytam
    i pooglądam wyniki. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 24. Data: 2010-09-08 23:38:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > Mnie zastanawia jedno - Sławek pisał o znacznym pogorszeniu pracy w
    > zakresie 1800 a 2700 obr/min. No ok. Tyle, że diesle mają z reguły
    > najwyższy moment w okolicach tych 2000 obr/min - czym producenci
    > najczęściej się chwalą podając konkretną wartość
    > _przy_konkretnych_obrotach_.

    I tak było.
    Przy 1900 po poprawkach ma dużo mniej niż podawali w specyfikacji (ponoć
    podawali, bo ja takich danych nie kojarzę osobiście).
    Mnie po prostu auto pasowało, właśnie dlatego że na niskich obrotach
    jeździło lepiej niż Bravo 1.9 JTD.

    > W tym przypadku coś się musiało zmienić i może to być podstawą do
    > dochodzenia swoich racji. Dlatego - Cavallino - czekamy na wykresy przed
    > modyfikacją i po.

    Przecież podawałem linki do stosownego forum.
    Powtórzę:
    http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php?f=36&t=4650&s
    id=880a897b032877992349041ef0a62fe9&start=180

    Wykres wyglądający mi na taki po wgraniu nowego softu jest tu:
    http://strefatuningu.pl/hamownia/w2.jpg

  • 25. Data: 2010-09-08 23:39:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie - pierwsze o tym slysze. Pewnie pisales jak bylem na urlopie.
    >
    > No to co - do sadu ?

    Jak turbina padnie - oczywiście że tak.
    Na razie po prostu nie pozwolę nic wgrywać do auta, jeśli nie zagwarantują
    pisemnie powrotu do starej wersji gdy nie będę zadowolony.

  • 26. Data: 2010-09-08 23:47:18
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 8 Sep 2010 07:33:06 +0200, Agent <w...@o...ue>
    wrote:

    > Jakby sie potwierdziło to to by było grube. Bo akcje serwisowe mające na
    > celu poprawe to nie wstyd ale pogorszenie (nawet w wyniku polepszenia czegoś
    > innego) to już nie przystoi.

    To samo zrobiło Subaru w przypadku zarzynanych w dieslach
    sprzęgieł.

    r.
    _____________

  • 27. Data: 2010-09-09 00:39:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Sep 2010 23:39:47 +0200, Cavallino wrote:

    >Jak turbina padnie - oczywiście że tak.
    >Na razie po prostu nie pozwolę nic wgrywać do auta, jeśli nie zagwarantują
    >pisemnie powrotu do starej wersji gdy nie będę zadowolony.

    Myslisz ze beda Cie pytac ?
    Prosze zostawic auto do przegladu i przyjsc za dwie godziny :-)

    J.

  • 28. Data: 2010-09-09 00:44:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Myslisz ze beda Cie pytac ?
    > Prosze zostawic auto do przegladu i przyjsc za dwie godziny :-)

    Ostrzegli mnie ostatnim razem, więc już teraz od auta nie odejdę. ;-)

  • 29. Data: 2010-09-09 06:36:20
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Użytkownik "Mathew Kosecki" <f...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:i68aqm$cdo$1@inews.gazeta.pl...

    > A to się jeszcze okaże.

    > Tam nie ma napisu "na turbinę". ;-)
    > A ta gwarancja nie jest na cały samochód na 7 lat.
    To po co mi taka gwarancja i wielkie haslo eklamowe na szybie kazdej kianki i w
    mediach, skoro za
    symboliczny 1pln mozna miec gwarancje na cale auto (nie dotyczy tylko elementow
    eksploatacyjnych -
    czyt. klocki, szczeki, sprzeglo) i to w Twoim ulubionym Reanult :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 30. Data: 2010-09-09 06:37:34
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]

    > A ta gwarancja nie jest na cały samochód na 7 lat.
    To po co mi taka gwarancja i wielkie haslo eklamowe na szybie kazdej kianki i w
    symboliczny 1pln mozna miec gwarancje na cale auto na okred 5 lat (nie dotyczy tylko
    elementow
    eksploatacyjnych - czyt. klocki, szczeki, sprzeglo) i to w Twoim ulubionym Reanult
    :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde