-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kamyczek do ogrodka Cavallino - KIA Ceed :-)
Date: Wed, 8 Sep 2010 23:34:20 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 29
Message-ID: <i68vgr$4bo$2@news.onet.pl>
References: <i675hb$s7l$1@news.onet.pl> <i6776j$vhi$1@news.onet.pl>
<i67v4r$4jf$1@news.onet.pl> <i67vug$6ul$1@news.onet.pl>
<i68pt9$ld3$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: acg133.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1283981659 4472 83.25.58.133 (8 Sep 2010 21:34:19 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Sep 2010 21:34:19 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <i68pt9$ld3$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 100908-1, 2010-09-08), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309342
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
news:i68pt9$ld3$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
> wiadomości news:i67vug$6ul$1@news.onet.pl...
>> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>> news:i67v4r$4jf$1@news.onet.pl...
>>> Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
>>> news:i6776j$vhi$1@news.onet.pl...
>>>> Jakby sie potwierdziło to to by było grube. Bo akcje serwisowe mające
>>>> na celu poprawe to nie wstyd ale pogorszenie (nawet w wyniku
>>>> polepszenia czegoś innego) to już nie przystoi.
>>>
>>> No przeciez polepsza - zywotnosc turbiny, czy silnika.
>>>
>>> Teraz tylko zebrac grupe, pojechac na tor lub hamownie,
>>
>> Uparcie nie chcesz przyjąć do wiadomości, że stosowne wykresy już są?
>
> Czyli jak mówiesz moc ta sama tylko przebieg inny?
Maksymalna moc i moment się zgadza.
Nie zgadza się tylko przebieg momentu, który miał mieć 255 między 1900 a
bodajże 4000.
A po poprawkach przy 1900 ma 160 i dość ostro rośnie dopiero od 2700.
Może to jest punkt zaczepienia.
Ale wolę to badać jak już turbina padnie.
Może akurat się to nie zdarzy.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.10 23:36 .Peeter
- 08.09.10 23:38 Cavallino
- 08.09.10 23:39 Cavallino
- 08.09.10 23:47 Robert Rędziak
- 09.09.10 00:39 J.F.
- 09.09.10 00:44 Cavallino
- 09.09.10 06:36 Gabriel 'wilk
- 09.09.10 06:37 Gabriel 'wilk
- 09.09.10 06:56 huri_khan
- 09.09.10 08:11 Mathew Kosecki
- 09.09.10 09:29 Cavallino
- 09.09.10 09:35 Gabriel 'wilk
- 09.09.10 09:36 Cavallino
- 09.09.10 12:38 J.F.
- 09.09.10 12:42 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=