  • 31. Data: 2010-09-09 06:56:53
    Temat: Re: kamyczek do ogrodka Cavallino - KIA Ceed :-)
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 8 Sep 2010 15:41:10 +0000 (UTC), Mathew Kosecki napisał(a):

    > Już Cię nacięli, nie zrobisz downgradu - tracisz mistyczną moc naklejki "a
    > moja nowa kia ceed ma 7 lat gwarancji".

    Nie 7 lat tylko 150 000 km a tu już różnica szczególnie przy dieslu ;)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 32. Data: 2010-09-09 08:11:59
    Od: "Mathew Kosecki" <f...@g...pl>

    huri_khan <s...@s...pl> napisał(a):

    > Nie 7 lat tylko 150 000 km a tu już różnica szczególnie przy dieslu ;)

    Racja. Zresztą w dzisiejszych czasach to norma w taki czy inny sposób
    wyrolować klienta. Ale z taką naklejką bym nie jeździł :-) za reklamę na aucie
    to się płaci :-D

  • 33. Data: 2010-09-09 09:29:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

    > To po co mi taka gwarancja i wielkie haslo eklamowe na szybie kazdej
    > kianki i w mediach, skoro za symboliczny 1pln mozna miec gwarancje na cale
    > auto na okred 5 lat

    Jasne.
    Za 1 zł.
    W promocji chyba.
    Ode mnie chcieli coś koło 3 tys za trzeci (i chyba czwarty też - ale
    pewności nie mam) rok.

  • 34. Data: 2010-09-09 09:35:01
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Jasne.
    > Za 1 zł.
    > W promocji chyba.
    > Ode mnie chcieli coś koło 3 tys za trzeci (i chyba czwarty też - ale
    > pewności nie mam) rok.
    Hehe, pewnie dlatego tak drogo chcieli od ciebie za ta dodatkowa gwarancje, bo
    wiedzieli ze
    popsujesz Megi :-) ;P
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 35. Data: 2010-09-09 09:36:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:i6a2li$3p7$1@news.onet.pl...

    > Hehe, pewnie dlatego tak drogo chcieli od ciebie za ta dodatkowa
    > gwarancje, bo wiedzieli ze popsujesz Megi :-) ;P

    Raczej wiedzieli jakie gówno wyprodukowali i sprzedali.
    Najwięcej awarii Meganka zaliczyła jeszcze w trakcie gwarancji, tej
    dwuletniej.
    W sumie zawsze brałem przedłużone gwarancje, tym razem dałem sobie luz, bo
    jak to w Renault mieli kretyńskie zasady sprzedaży.
    W zamian zafundowałem sobie gaz, który by się kłócił z tą gwarancją
    przedłużoną.

  • 36. Data: 2010-09-09 12:38:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    > Ostrzegli mnie ostatnim razem, więc już teraz od auta nie odejdę.
    > ;-)

    I myslisz ze zauwazysz jak ci odkrecaja oprogramowanie, przynosza
    z magazynu nowe i zabronisz je przykrecic ?:-)

    J.

  • 37. Data: 2010-09-09 12:42:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > I myslisz ze zauwazysz jak ci odkrecaja oprogramowanie, przynosza z
    > magazynu nowe i zabronisz je przykrecic ?:-)

    Myślę, że jak tylko się podepną do kompa pokładowego to z miejsca im tą
    wtyczkę wyciągnę.

  • 38. Data: 2010-09-09 12:43:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał
    > On Wed, 8 Sep 2010 07:33:06 +0200, Agent <w...@o...ue>
    > To samo zrobiło Subaru w przypadku zarzynanych w dieslach
    > sprzęgieł.

    Ale o co tu chodzi - nie potrafia przetestowac dobrze na etapie
    prototypu, czy okazuje sie ze europejski styl jazdy jest zblizony
    do rajdowego, czy zaskoczyla ich przebieg i wieloletnia gwarancja
    ?

    J.

  • 39. Data: 2010-09-09 12:45:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > czy okazuje sie ze europejski styl jazdy jest zblizony do rajdowego, czy
    > zaskoczyla ich przebieg i wieloletnia gwarancja ?

    Usterki wszędzie się zdarzają.
    Problem nie leży w nich, tylko w nieodpowiednich osobach w zarządzie, którym
    się wydaje że zepchnięcie problemu na klienta poprawi im wyniki (tutaj
    zmiejszy koszty serwisu).
    W krótkim okresie może tak, ale w dłuższym skończy się tak jak ze mną i
    Renault.

  • 40. Data: 2010-09-09 12:57:09
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 9 Sep 2010 12:43:20 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > prototypu, czy okazuje sie ze europejski styl jazdy jest zblizony
    > do rajdowego, czy zaskoczyla ich przebieg i wieloletnia gwarancja

    Chodzi o to, że w czterołapie nie wolno dopuszczać do poślizgów
    sprzęgła. Do tego dochodzi niezbyt przyjazna charakterystyka
    (trudno nie zadławić silnika ruszajac bez gazu) i podobno taka
    sobie jakość samych sprzęgieł/dwumasów. Najprościej było im
    zmienić charakterystykę -- zdjęli trochę momentu z dołu, żeby
    nawet przy przegazowaniu sprzęgło nie dostawało tak w zadek.

    r.