  • Data: 2009-05-17 17:14:57
    Temat: Re: kamizelka Lowepro S&F Vest Harness
    Od: luxcamera <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    robertar wrote:
    > Witam,
    > zadałem kilka dni temu na tym forum pytanie o kompatybilność pasa S&F
    > Deluxe Waistbelt Lowepro z jedną z toreb kolbowych tej firmy.
    > Ponieważ szybko otrzymałem odpowiedź (luxcamera - dzięki), mam
    > nadzieję, że uzyskam pomoc również w innej kwestii.

    Nie dam się za to zabić, co napiszę, bo tą kamizelkę miałem na sobie
    chyba raz w życiu.
    Sam używam S & F Shoulder Harness i mi wystarcza.
    Ale wracając do tematu nieszczęsnych pasków, to chyba niestety jest tak,
    że oni to tak dziwnie zaprojektowali :-(
    Jedyna metoda na poprawę, to samodzielna interwencja z nitką , taśmą i
    jakimiś klamrami :-)
    Jeśli się mylę, to poproszę o sprostowanie - z chęcią się dowiem, jak to
    powinno działać (w końcu człowiek się uczy całe życie).

    Ra-V
    www.luxcamera.com
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.