  • 1. Data: 2011-03-07 00:00:58
    Temat: kamera w samochodzie
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    co jakiś czas sie powtarza sprawa kamer na kokpicie. znalazłem coś
    takiego, być moze ktoś sie zainteresuje. jeśli ktoś to miał w ręce, może
    zobaczyć będąc na wycieczce w zaprzyjaźnionym kraju, proszę o recenzje.
    http://infobot.pl/r/1WsC
    ToMasz

  • 2. Data: 2011-03-07 06:38:14
    Temat: Re: kamera w samochodzie
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > takiego, być moze ktoś sie zainteresuje. jeśli ktoś to miał w ręce, może
    > zobaczyć będąc na wycieczce w zaprzyjaźnionym kraju, proszę o recenzje.

    było o niej kilka wątków niżej
    pzdr
    GL

  • 3. Data: 2011-03-07 17:15:55
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-07 00:00, ToMasz pisze:
> [...]
    > takiego, być moze ktoś sie zainteresuje. jeśli ktoś to miał w ręce, może
    > zobaczyć będąc na wycieczce w zaprzyjaźnionym kraju, proszę o recenzje.
    Ja używam od listopada kamerki 720p HD Mini DVR z ekranem LCD od niżej
    wymienionego sprzedawcy i wszystko jest OK nawet z karta SD 64GB. Obraz
    i dźwięk bardzo doby w dzień w nocy zadowalający jeśli nie jest droga
    oświetlona. Ma sporo funkcji i jest stosunkowo mała a na plus należy
    zaliczyć zintegrowany monitorek LCD.

    http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-monitor-2-5-i1479931732.html
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2011-03-07 18:10:08
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-07 17:15, Gabriel'wilk' pisze:

> [...]
    > i dźwięk bardzo doby w dzień w nocy zadowalający jeśli nie jest droga
    > oświetlona. Ma sporo funkcji i jest stosunkowo mała a na plus należy

    Możesz wystawić na yt trochę własnej, radosnej twórczości z tego cudaka?
    Najlepiej zróżnicowanej pod względem warunków.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2011-03-07 18:25:04
    Od: BartekK <s...@N...org>

> [...]
    > i dźwięk bardzo doby w dzień w nocy zadowalający jeśli nie jest droga
    > oświetlona. Ma sporo funkcji i jest stosunkowo mała a na plus należy
    Mógłbyś pokazać (np przez youtube) jakieś przykłady nagrań z kiepską
    pogodą/nocą/wieczorem?

    Jak wygląda zapis cykliczny - doczytałem że maks 15minut na plik, potem
    jest tworzony nowy i tak w kółko... - czy automatycznie kasuje
    najstarsze pliki, i czy między plikami nie powstają przerwy (nie brakuje
    kilku-kilkunastu sekund zapisu)?

    Co z wbudowanym akumulatorem - czy po wyłączeniu zapłonu (zewnętrznego
    zasilania) podtrzymuje jeszcze zapis (przez jaki czas? do wyczeprania
    akumulatora? czy da się jakoś ustawić, np 2minuty)?

    Czy jest jakaś metoda by zapis włączał się sam po włączeniu zasilania i
    sam wyłączał chwilę po? (tak by kamera sama się obsługiwała bez żadnej
    interwencji kierowcy, a wręcz by kierowca nawet nie musiał o niej wiedzieć)?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 6. Data: 2011-03-07 20:38:59
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    sy-monitor-2-5-i1479931732.html

    > Możesz wystawić na yt trochę własnej, radosnej twórczości z tego cudaka?
    > Najlepiej zróżnicowanej pod względem warunków.

    w aukcji jest przykładowy filmik. to co na nim widać to kaszanka. jak
    nie da sie odczytać rejestracji - mozna sobie darować taką kamere

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-03-07 20:45:37
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-07 18:25, BartekK pisze:
    > Mógłbyś pokazać (np przez youtube) jakieś przykłady nagrań z kiepską
    > pogodą/nocą/wieczorem?

    Jeśli znajdę chwilkę wolnego czasu to wrzucę na YT jakieś filmiki :-)
> [...]
    > jest tworzony nowy i tak w kółko... - czy automatycznie kasuje
    > najstarsze pliki, i czy między plikami nie powstają przerwy (nie brakuje

    Zapis jest albo 2/5/15min zależnie od ustawień, co do zapisu to na moich
    filmikach pomiędzy odcinkami jest jakieś 1,5/2s przerwy. Zapis odbywa
    sięautomatycznie i gdy karta zostanie zapełniona wówczas kasowane są
    najstarsze pliki i w ich miejsce zapisywane nowe z kolejnym nr odcinka.
    > Co z wbudowanym akumulatorem - czy po wyłączeniu zapłonu (zewnętrznego
    > zasilania) podtrzymuje jeszcze zapis (przez jaki czas? do wyczeprania
    > akumulatora? czy da się jakoś ustawić, np 2minuty)?
    Tego nie sprawdzałem, ale zapis odbywa się jeszcze przez 3/4s po
    wyłączeniu auta. Natomiast zapis na zameym akumulatorze jest również
    możliwy tyle, że trzeba na kamerze nacisnąć on/off.
> [...]
    > sam wyłączał chwilę po? (tak by kamera sama się obsługiwała bez żadnej
    > interwencji kierowcy, a wręcz by kierowca nawet nie musiał o niej
    Kamera się włącza sama z przekręceniem kluczyka a wyłącza automatycznie
    po wyłączeniu auta z lagiem 3/4 s, chyba żę masz zasilanie w gnieździe
    zapalniczki nawet po przekręceniu stacyjki :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2011-03-07 22:39:43
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-07 20:38, ToMasz pisze:

    sy-monitor-2-5-i1479931732.html

    > w aukcji jest przykładowy filmik. to co na nim widać to kaszanka. jak
    > nie da sie odczytać rejestracji - mozna sobie darować taką kamere
    Idź lepiej do okulisty kolego, rejestrację da się odczytać nawet w
    pochmurny dzień przy padającym śniegu czy deszczu i to przez brudną
    szybę auta.
    Oto przykład, jutro wrzucę inne filmiki nakręcone w innych warunkach
    pogodowych (nie wiem czemu ale zarówno wrzuta jak i YT nieco pogarszają
    jakość filmu przy przetwarzaniu - jeśli ktoś ma ftp'a to wrzucę firmy w
    rzeczywistej jakości):
    http://www.youtube.com/watch?v=JCEDq5QBpWM
    http://www.youtube.com/watch?v=XRCLnKG97XI
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2011-03-07 22:42:48
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

  • 10. Data: 2011-03-07 22:48:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-07 22:39, Gabriel'wilk' pisze:

> [...]
    > pogodowych (nie wiem czemu ale zarówno wrzuta jak i YT nieco pogarszają
    > jakość filmu przy przetwarzaniu - jeśli ktoś ma ftp'a to wrzucę firmy w

    Spróbuj je wrzucić na vimeo.