    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kamera w samochodzie
    Date: Mon, 07 Mar 2011 18:25:04 +0100

    W dniu 2011-03-07 17:15, Gabriel'wilk' pisze:
    > Ja używam od listopada kamerki 720p HD Mini DVR z ekranem LCD od niżej
    > wymienionego sprzedawcy i wszystko jest OK nawet z karta SD 64GB. Obraz
    > i dźwięk bardzo doby w dzień w nocy zadowalający jeśli nie jest droga
    > oświetlona. Ma sporo funkcji i jest stosunkowo mała a na plus należy
    > zaliczyć zintegrowany monitorek LCD.
    Mógłbyś pokazać (np przez youtube) jakieś przykłady nagrań z kiepską
    pogodą/nocą/wieczorem?

    Jak wygląda zapis cykliczny - doczytałem że maks 15minut na plik, potem
    jest tworzony nowy i tak w kółko... - czy automatycznie kasuje
    najstarsze pliki, i czy między plikami nie powstają przerwy (nie brakuje
    kilku-kilkunastu sekund zapisu)?

    Co z wbudowanym akumulatorem - czy po wyłączeniu zapłonu (zewnętrznego
    zasilania) podtrzymuje jeszcze zapis (przez jaki czas? do wyczeprania
    akumulatora? czy da się jakoś ustawić, np 2minuty)?

    Czy jest jakaś metoda by zapis włączał się sam po włączeniu zasilania i
    sam wyłączał chwilę po? (tak by kamera sama się obsługiwała bez żadnej
    interwencji kierowcy, a wręcz by kierowca nawet nie musiał o niej wiedzieć)?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173