  • 1. Data: 2011-03-06 15:02:28
    Temat: Mazda 6 MPS
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Co sądzicie?
    http://allegro.pl/mazda-6-mps-4x4-260km-turbo-wiecej
    -niz-ful-opcja-i1486519703.html

    Wygląda nieźle (jak na mazdę). Parametry imponujące. Gość wygląda na
    pasjonata, auto zadbane, cholera wie tylko jak było "upalane".
    Znajomy szuka czegoś 4x4 z przyzwoita mocą, ale na trasy miejskie i
    podmiejskie, nie do lasu - dlatego pytam, ja jeszcze nie zmieniam. Chociaż
    ślinka mi pociekła ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 2. Data: 2011-03-06 16:20:45
    Temat: Re: Mazda 6 MPS
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    > Znajomy szuka czegoś 4x4 z przyzwoita mocą, ale na trasy miejskie i
    > podmiejskie,

    To niech sobie kupi to: http://tnij.org/kq12 , przynajmniej będzie miał
    samochód z porządnym napędem

  • 3. Data: 2011-03-06 16:21:34
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Yogi(n) wrote:

> [...]
    > Znajomy szuka czegoś 4x4 z przyzwoita mocą, ale na trasy miejskie i
    > podmiejskie, nie do lasu - dlatego pytam, ja jeszcze nie zmieniam.

    sorry za ot, ale 'rozżąd' tak mnie rozczulil, ze az musialem
    zapostowac. :D

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 4. Data: 2011-03-06 17:38:17
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    > sorry za ot, ale 'rozżąd' tak mnie rozczulil, ze az musialem
    > zapostowac. :D

    Kłuje w oczy, co nie? Też tak mam, ale akurat to chyba nie handlarz,
    przynajmniej nie ma na allegro innych aut, więc "wybaczam' ;-)

  • 5. Data: 2011-03-06 17:39:07
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "newsy" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > To niech sobie kupi to: http://tnij.org/kq12 , przynajmniej będzie miał
    > samochód z porządnym napędem
    O widzisz, i to jest niegłupi pomysł. Zaraz mu podeślę. Choć ksenonów nie
    ma... ;-)

  • 6. Data: 2011-03-06 17:41:32
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-06 16:20, newsy pisze:

    > To niech sobie kupi to: http://tnij.org/kq12 , przynajmniej będzie miał

    Po jaką cholerę wrzucać link z allegro do skracacza?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-03-06 19:52:03
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    wejdz na
    www.mazdaspeed.pl/forum
    bo widac ze jest klubowiczem
    Znajdz tam to autko (pewno dzial sprzedam) i tym samy znadziesz nick
    sprzedającego.
    Po nim dowiesz się wszystkiego co mu padało w aucie po jego wpisacch na
    forum;-)

    ---
    uciu

  • 8. Data: 2011-03-06 20:13:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprzedającego.
    > Po nim dowiesz się wszystkiego co mu padało w aucie po jego wpisacch na

    No właśnie....
    Pierwsze z brzegu:

    "Witam nie dawno mialem dzwona rozwaliłem auto mazdaspeed6 mazda 6 (MPS)
    auto ubezpieczone w compensie. " z 9 lipca ub. roku...
    http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=82&t=
    101148&p=1749851&hilit=FeniX#p1749851

  • 9. Data: 2011-03-06 20:30:57
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > "Witam nie dawno mialem dzwona rozwaliłem auto mazdaspeed6 mazda 6 (MPS)
    > auto ubezpieczone w compensie. " z 9 lipca ub. roku...

    Spokojnie, to nie musi byc to auto :)

    sz.

  • 10. Data: 2011-03-06 20:35:49
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "szufla" <p...@p...pr> napisał w wiadomości

    > Spokojnie, to nie musi byc to auto :)

    Nooo, nie musi ;-)
    Ale w innym wątku pisze, że wydał 15 tys na naprawy (jeszcze sprzed dzwona)
    a nie na tuning.
    Albo lubi sponsorować zabawy innych ludzi, albo ...