  • 11. Data: 2009-09-18 12:25:32
    Temat: Re: jest coś sensownego ???
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > no to chyba czas zmienić taryfę a nie unosić się honorem bo ja mam
    > abonament - w sumie to chcesz mieć abonament to nikt ci nie broni - ja
    > wolę

    Taryfe? O czym Ty w ogóle mówisz? Firma która ma kilka/naście/dziesiąt
    numerów ma sobie kupić prepaidy albo przenieść numery do tańszej sieci
    narażając na ewentualny przestój bo operatorzy "będą mieli czas"? Nie
    żartuj.

  • 12. Data: 2009-09-18 12:39:58
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > numerów ma sobie kupić prepaidy albo przenieść numery do tańszej sieci
    > narażając na ewentualny przestój bo operatorzy "będą mieli czas"? Nie

    ale przecież nikt ci nie karze nic robić.

    chcesz bulić za połączenia nikt ci nie broni. W mojej drugiej firmie
    prepaidy jakoś dobrze sie sprawdziły i działają już od dość dawna - kupujemy
    zasilenia przez bank wiec nawet pracownik nic nie musi robić żeby zasilic
    konto bo robi to księgowa. Każdy ma rezerwę na telefonie wiec nie ma
    problemu że mu zabraknie na połączenia a oszczędności na kilkudziesięciu
    telefonach są ogromne

  • 13. Data: 2009-09-18 14:15:48
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    On 17 Wrz, 20:35, "Janusz" <c...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Mam teraz popa płace 29 gr ładuje ok 50 na miesiąc i starcza obecnie już
    > dzwonie do różnych sieci wcześniej 80 % orange dlatego pop był.
    >
    > Teraz tak sobie pomyślałem może abo ale za 50 zł niema nic sensownego
    > chciałem ze względu na telefon jakiś htc tego typu wi fi  wymagane, qwerty
    > miło by było i dotyk, platforma obojętna byle Excel chodził i tyle
    > potrzebuje.
    >
    > Czy jest coś sensownego bo ja znaleźć nie mogę może ktoś coś podobnego brał
    > ostatnio ??
    >
    > Najlepsze są ceny po wykorzystaniu minut 40 gr lub podobnie :) Ich chyba

    Z tego co piszesz, to najlepszym wyjsciem dla Ciebie bedzie zetafon.
    Korzystajac z niego, mozesz wybrac sobie taryfe prepaidowa orange (ze
    wszystkich: popa, music i nowego orange go). Taryfy mozna zmieniac
    podczas trwania umowy i uzywac ich jak zwykly ich szeregowy uzytkownik
    (tzn. mozesz korzystac z promocji w tych sieciach, np. happy day w
    nog, czy innych).

    Wejdz sobie na strone orange.pl i tam sprawdz sobie jakie telefony
    mozesz wybrac.

  • 15. Data: 2009-09-18 14:17:46
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 14:39:58 +0200, Wincynty napisał(a):

> [...]
    > konto bo robi to księgowa. Każdy ma rezerwę na telefonie wiec nie ma
    > problemu że mu zabraknie na połączenia a oszczędności na kilkudziesięciu

    Ciekawe. Jaki to prepaid? Przy kilkunastu simach i abonamencie operatorzy
    dają rozmowy wewnętrzne gratis, a bez słuchawek minuta poza wnętrzem też
    może kosztować 20-30 groszy.

  • 16. Data: 2009-09-18 14:31:47
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał w wiadomości

    > Ciekawe. Jaki to prepaid? Przy kilkunastu simach i abonamencie operatorzy
    > dają rozmowy wewnętrzne gratis, a bez słuchawek minuta poza wnętrzem też
    > może kosztować 20-30 groszy.

    korzystamy z orange a dokładnie z oferty go - w abonamencie zaproponowano
    nam stawki 30% wyższe wiec zdecydowaliśmy się na prepaid i nie narzzekamy
    /dodatkowy i najważniejszy atut to wolność od zobowiązania/ - a stawka w
    abonamencie 20-30 gr to powinna zainteresowac kolege który ma abonament i
    twierdzi że płaci za tanie prepaidy - pewnie on ma stawkę 50 gr za minutę i
    marudzi

  • 17. Data: 2009-09-18 14:42:44
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > twierdzi że płaci za tanie prepaidy - pewnie on ma stawkę 50 gr za minutę

    Dla mnie nie ma znaczenia ile mam bo za abonament "kupuję minuty" których
    jest wystarczająco dużo aby zostawały. Nawet mnie nie interesowało ile
    kosztuje każda kolejna minuto po za abonamentem. Nie zmienia to jednak
    faktu, że wysokie stawki za połączenia "firmowe" to odbijanie sobie za
    "straty" na kliencie indywidualnym.

  • 18. Data: 2009-09-18 15:09:43
    Od: "Wincynty" <w...@g...pl>

> [...]
    > kosztuje każda kolejna minuto po za abonamentem. Nie zmienia to jednak
    > faktu, że wysokie stawki za połączenia "firmowe" to odbijanie sobie za

    ja to nawet nie wiem jakie teraz oferty dają operatorzy - ale wydaje mi się
    że jednak w okolicach 29 groszy więc nie ma co narzekać. Dla nas wazniejsza
    jest swoboda rezygnacji z usług operatora a to za sprawą specyfiki pracy-
    nie zawsze w miejscu pracy jest zasięg każdej sieci i pre paid jest idealnym
    rozwiązaniem.

  • 19. Data: 2009-09-18 17:07:58
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 16:42:44 +0200, BaX napisał(a):

    > Nie zmienia to jednak
    > faktu, że wysokie stawki za połączenia "firmowe" to odbijanie sobie za
    > "straty" na kliencie indywidualnym.

    Nie żadne "odbijanie sobie straty", tylko strzyżenie klienta, o którym
    wiadomo, że nie odejdzie!
    A na kliencie indywidualnym też nie ma żadnej "straty", bo operator
    komórkowy nie jest instytucją charytatywną, żeby dokładał do interesu.
    Gdyby dana usługa mu się nie opłacała, to albo by podniósł cenę, albo
    przestałby ja świadczyć.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 20. Data: 2009-09-18 18:44:30
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Chris pisze:

> [...]
    > komórkowy nie jest instytucją charytatywną, żeby dokładał do interesu.
    > Gdyby dana usługa mu się nie opłacała, to albo by podniósł cenę, albo

    to nie do konca jest tak. Ceny rozmów/telefonów będą takie jak my
    frajerzy zapłacimy. jakby miało być taniej, to wszyscy producenci
    używali by tych samych podzespołów, ekranów, ładowarek, baterii, ale ta
    nie musi być.
    Podobnie ze stawkami za rozmowy. "Opłaca im się" od każdej policzalnej
    kwoty - przy tej ilości klientów. Sądze ze 1 grosz - wystarczy. Ale
    skoro płcimy 29 groszy to poco obniżać stawki?

    ToMasz